Monday, April 28, 2014

Kek Coklat Lembab pebret seisi rumah


Semenjak dua menjak neh...kek coklatku menjadi perhatian ramai....
Sekejap2 nak makan kek coklat...hihi

Boleh dikatakan tiap2 hari ada ja stok kat umah....
Mak mertuaku pun laju je makan...sedap katanya....
Boleh buat jual....


Hihi ekot hati memang nak berbisnes macam2....
Tapi belum ada rezeki....
Belum jumpa peluang.....
Inshaallah akan datang....


Neh buat sempana 7th annvsry....hihi



Dh licin....tgl bekas jew...huhu tp nasib sempat snap....





Kalo ada yang nk merasa sila la ke rumah...
Kot2 boleh tempah untuk makan2 sekeluarga....










Asiah
0132506259
Banting

Thursday, April 10, 2014

I'm not perfect.


Hari-hari orang tengok aku gembira, ketawa, suka ria, senang hati, ramah mesra and etc....hihi tapi kan...kan...kan.....pernah tak orang terfikir yang aku ini pun sebenarnya manusia biasa.......hurmmmmmm.


Aku pun manusia macam kamu....ada hati macam kamu....ada perasaan macam kamu....ada masalah macam manusia lain juga....so, i am not perfect.....aku juga akan rasa sedih, rasa gelisah, rasa hiba, rasa hina, rasa sayu, rasa gembira.... Rasa suka, rasa macam2 rasa aku boleh rasa......pernah tak kamu terfikir aku pun manusia macam kamu.....?


Aku pun manusia....akan rasa kecewa bila dikecewakan.....akan rasa sedih bila kesedihan, akan rasa suka bila gembira, akan rasa hina bila dihina....akan rasa sayang bila disayangi.....


Setabah-tabah manusia...pasti tak lekang dengan air mata......peneman setia kala suka dan duka....cuma....hadirnya menjadi rahsia......itulah manusia yang punya hati dan jiwa......


----------------'''''''"""""""""""""""""-----------------


Banyak benda yang aku terpaksa simpan sendiri...demi menjaga setiap insan disekelilingku......semoga aku terus sabar dan tabah!










Thanks n lurve all!!!