Thursday, November 14, 2013

Budget Lari

Huhuhu budget macam2...last2 semua lari...hoho

Konon nak puasa...tapi terterap awal2 pagi lagi...hahahaha


Kalau kat kg dah meriah orang kacau bubur syura....

Nyum...nyum....macam sedap jew rasa....huhu terliur plak.


Neh tetiba mood rajin datang neh....

Macam nak buat la sikit....hihihi

Bijok juga...lama dah xmakan kan....


Tapi tengok la keadaan jap lagi....hehehe

Tengok bahan apa ada kat rumah neh....

Kalau xcukup nak ke kedai satu hal pulok....MALAS!









Tuesday, November 12, 2013

Mati Kutu

Haishhh......


Apa nak buat pun tak tahulah bila si kecik neh tido.....

Nak kemas rumah bagai semua dah satel pepagi hari lagi...

Petang2 cam gini.....memang ngadap tv je la keje....huhu

Nasib2.....sampaikan tak thu nak tengok citer ape dah....almaklumlah...astrokan cam biasalah...citer yang sama di ulang tayang beribu kali...hurmmm


Sampaikan dulu aku cukup xminat citer indon...last2 tenganga jugak tengok...dh habis tak tahu nak buat apa....

Si kecik neh kalo tido memang masyuk....3,4 jam sekali hadap....huhu


Kebosanan lah ibunya neh...kalau tak boleh jugak bergelak ketawa main2 dengan die.huhu

Cam mano nk mengatasi masalah kebosanan neh weh.....huhuhu mati kutu rasa nya....











**tunggu suamiku pulang jelah...tapi tak pernah blik awal walaupun opis 5 minit je dengan rumah...huhuhu










Saturday, November 9, 2013

8 Bulan


Syukur......


Zahra Ufairah Binti Mohd Afiq genap lapan bulah sudah pada 8 Nov 2013......anak dara bubu neh dah besar dah...sekejap je masa berlalu......


Semoga anak bubu neh jadi anak yang solehah...berjaya dunia akhirat...ameen.






Anak dara saya!!!


Sudah besar dier.....merangkak dah memang laju....memanjat pun dah makin laju....menapak je belum lagi...huhu


Cepat2 jalan yer sayang.....



Muahxs luv u juta2 lemon lah...hihi ^____^














**macam2 nak update...tapi kemalasan mengatasi segala2nya...huhu







Thanks n lurve all!!!