Monday, June 24, 2013

Dugaan melanda


Wahai kesayangan....

Awatnya pi takdak air tak taw...ishk

Susah hati aku...

Balik ja malam semalam terus tengok paipku yiada setitis pun air yang mengalir...

Bukan tak bayaq..bayaq dah kot!

Benci betoi kalau management macam hampeh...

Tolong la......

Takdak letrik aku bole hidup lagi..takdak air macam nak gilo rasa...




Alamatnya kalau terus xdak air sampai malam satgi..

Kompom2 kami balik Banting la...hahaha

Nasib dekat...kalau jauh..dok nganga jela kat rumah...hohoho

Cepat2 la ada air.....

Tak mampu dah neh nak tahan macam2 nak kluaq neh.hahaha












**3thn dok sini...ini lah kali ke-2 krisis air berlaku...rasa nak pindah rumah..tapi sayang.....huhuhu




Thursday, June 20, 2013

Fera jalan2 KLIA


Syukur......



Tiba juga masanya untuk bapaku menjejak kaki ke tanah suci....

19hb June 2013....3pm...berlepas ke madinah...

Alhamdulillah.....

20hb June 2013...2.22am waktu malaysia...bapaku selamat sampai di madinah..

Smoga abah sihat dan dapat mengerjakan ibadah dengan sempurna....

3hb Julai...kembali ke bumi malaysia....

Inshaallah....





Masa g anta abah...bawak Fera sama...

Suka dia boleh jalan2...

Bulat je mata tengok keliling...

Fera sangat suka jalan2...

Bila pakai baju cantek..dia dah takmo tido...

Tau nk gi jalan2...

Tahan je mata sebab nak jalan2...

Bijok ank bubu neh....

Hihihi nanti kite g jalan2 lagi yer.....

Gik amek Tokwan balik la pulak...









**smoga kami sekeluarga berpeluang juga ke tanah suci satu masa nanti..ameen.




Thursday, June 13, 2013

Ruam panas


Sejak 2,3 hari nie...cuaca tak menentu kan...

Sekejap hujan sekejap panas terik....

Pokok2 kering jadinya sebab cuaca terlalu panas....

Tentu2nya rumahku kipas 24j tanpa henti....

And of coz la bil letrik melambung....hahaha

Bil baru sampai...amount nyer mak oi...lebih banyak dari biasa.hahaha



Paling kesian....my lil princess.....

Merah2 badan.....naik ruam panas....

Risau aku tengok...tapi ruam panas biasa orang cakap...

Tak risau sangat lah....hope cepat hilang la....

Bedak berbotol aku sapu...dah macam terjun tong bedak je si kecik neh.hihi

Orang kata..kalau kena ruam panas neh tak bole pakai losyen....

Bedak okay...sebab kalau pakai losyen liang2 peluh tertutup...jadi lambat baik...

So...aku pun sapu bedak jela....walaupun tak berapa suka...

Sebab bau bedak yang kena peluh masham....

Masham jadinya si kecik neh.huhuhu

Takpelah sementara...masham pun masham la...

Sedap jugak iyum dak chuk neh.hihihi



Mogelkan slalu pun boleh hilangkan ruam panas....

So, si kecik.....lepas neh mogel jelah kejenyer...hihi

Jimat tenaga...bubu tak payah basuh baju banyak2.hahahaha

Apa2 pun cepat3 la hilang ruam panas neh.....tak sanggup tengok....

Sian lil princess bubu neh....

Sayang yer..........










**si kecik neh dah suka ngiriing2....nak meniarap orang kata...hihi tak sabar nk tunggu dia memusingkn badanya...skarang pusing dah tapi dengan bantuan...hihi tk sabar nak tengok dia pusing dengan usaha sendiri....








Monday, June 3, 2013

Setahun sudah berlalu

Alhamdulillah.........


Setahun sudah usia perkongsian hidup aku dan suami..

Kelmarin 2 june 2013 genap setahun usia perkahwinan kami...

Ditambah dengan kurnian paling berharga untuk kami...zahra ufairah

So, sambut 1st anniversary with lil princess.....

Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke syurga...

Ameen......





Cake from SR...en.somi belikan..juz caleb siikit2 jew di Banting.







My Everything... ♥♥♥





Thanks en.somi for everything....ssemoga kita bahagia selalu...









Thanks n lurve all!!!