Tuesday, November 12, 2013

Mati Kutu

Haishhh......


Apa nak buat pun tak tahulah bila si kecik neh tido.....

Nak kemas rumah bagai semua dah satel pepagi hari lagi...

Petang2 cam gini.....memang ngadap tv je la keje....huhu

Nasib2.....sampaikan tak thu nak tengok citer ape dah....almaklumlah...astrokan cam biasalah...citer yang sama di ulang tayang beribu kali...hurmmm


Sampaikan dulu aku cukup xminat citer indon...last2 tenganga jugak tengok...dh habis tak tahu nak buat apa....

Si kecik neh kalo tido memang masyuk....3,4 jam sekali hadap....huhu


Kebosanan lah ibunya neh...kalau tak boleh jugak bergelak ketawa main2 dengan die.huhu

Cam mano nk mengatasi masalah kebosanan neh weh.....huhuhu mati kutu rasa nya....











**tunggu suamiku pulang jelah...tapi tak pernah blik awal walaupun opis 5 minit je dengan rumah...huhuhu










No comments:

Thanks n lurve all!!!