Friday, November 26, 2010

Pelik+kelakar....bagi aye la..bagi korang pelik ke x aye xtaw la kan..tapi bagi aye sangat pelik.Hehehehe masa otw balik kejew semalam aye jumpa ngan keta neh.sib baek camera ada dalam keta.sempat gak amek gambo.hehehe ape yang peliknya? jum tengok gamba kat bawah neh....

Ape yang korang rasa pelik kat gambar keta neh?hehehe

Hahaha xsalah apa dia buat tapi bagi aye xpayah la awal lekat  'P' banyak2 kat bontot keta tue.tue baru tengok montot.belum aye tengok depan agi.tah2 penuh juga dilekat dgn P'..semak je tengok banyak2..1 dah la..orang boleh tau yang awak tue 'P'.hehehehe lawaks! xpasti plak laki ke pomp yang empunya keta neh.huhu ape pun sangat menarik perhatian aye....penat2 rempuh jam hilang gak..ada gak bahan nak gelak.hehehe




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!