Wednesday, November 24, 2010

Rose..waiting for u!

Aye memang sengal+senget+mengong hari neh...bley plak tiba2 bley terbayang sekuntum rose atas meja...wawawa sape la nak bagi kat kamo! jangan berangan sangat kay!

Nak!!!! kaler pape pun xpe..asalkan rose..wee gedik gilew rasa.hihi
hahahaha xkan nak mintak kat Mr. Q plak kan...malu la Aye..hik3 (tapi mintak2 la dia baca n3 neh.. =p) well!! Ayat berkias.hehehe cam xbiasa lak kamo kan...malu tapi mahu kan!hehehe nak mintak segan. tapi nak..so padan le muka..xdapat la..hahahah

Rose mengikut bulan!kempunan nak tunggu sebulan 1.lama gilew! haha
Wohohoh 1 bulan 1 komfom aye xtahan nak tunggu..kalo aye tukar lah...seminggu 1 jenis...xda la lama sangat nak tunggu kan.hehehe rasa sangat gediks! aye kan xle tunggu lamer2...gelojoh benor!hahah xpe la...xda yang real bermimpi pun xpe...itu pun dah cukup best dah.hehehe jadi kenyataan lagik best!weeeeeee

Tapi aye baru terbayang...tiap2 pagi datang je opis belum sempat duduk agi dah terkejut bewak tengok bunga atas meja. wah!romantiknya....eeeiiiiiiii best2!hehehe kalo aye komfom melompat 1 opis.ehehehe sengeh jek sepanjang hari..bukan senyum agi dah.hihi cam kera mendapat bunga pun bole jadik gak.hak3

Seronok plak berangan.hehe dah2..aye keje melambak tapi dok berangan jek keja.jum2 sambung wat keje!hehehe


@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!