Thursday, December 9, 2010

Hanjing gilew!!!!

9 December 2010 - 6.45 a.m


Arghh......Arghh.....Arghh.....warghh.......


Pagi2 dah menjerit2 aye datang opis....Cilake punya hanjing gilew!!!! Rasa macam nak mencarut jew pepagi buta neh...terkejut aye tau x....kena serang hanjing gilew! SIb baek dier x gigit.kalo x mau dok icu dah aye neh.....






Macam gini ler ruper nyer pagi tadi....dalam gelap2 subuh hari tue aye nampak muka die siap nganga mulut...tapi kaler hitam ah...lagi gerun!ngatkan 'hantu' ke apew..huhu

Nak jadik ceritanya...rini aye datang opis dengan Mr. Q... Die nak g site so kalo tumpang die kena gerak awal la...Kol 6 lebih aye dah tecegat kat opis...jadinya nak g tido kat surau dulu sementara tunggu kol 9... suh la die anto kat pintu blakang..dekat sikit nak gik surau...slalu turun kat pintu depan.rini je tetiba galok nak turun kat pintu belakang!

Dah turun keter aye pun bergegas le jalan ke surau sambil diperhatikan Mr. Q. Aye neh penakut sket..tambah2 jalan gelap2 agi kan..hehehe jalan2 dekat nak sampai pintu masuk tetiba datang hanjing hitam melalak2 kat depan aye....ape lagi terkejut beruk lew aye...serentak tue jugak aye jerit sama dengan hanjing tue melalak.... Arghh...arghh..arghh...(hilang keayuan pagi2)...haha dah xtau nak wat ape.jerit jela...dalam hati dah pikir2 dah.ape nak wat neh..lari kang kena kejar plak..jadi tercegat le aye ngadap hanjing tue sambil jerit2...(ingat balik lawak plak.haha)sambil tunggu pertolongan...ada hero datang selamatkan cam dalam novel tue...(pengaruh...2 3 hari neh slalu baca novel cinta).

Lama jugak la menjerit kat situ..hampi 30 saat jugak la..hehehe lamakan....sib baek xda lemah jntung..kalo x komfom pengsan dah!kalo sejan jerit2 tue komfom aye telena kat situ jew penat menjerit.hehe

Aye dah xtau nak wat ape...tiba2 datang satu suara menghalau...Hushh..hushh...hushh...(suara jantan la) makin dekat suaranya.toleh2 Mr. Q datang..ngatkan dah gerak..rupenyer belum....syukur!!!ada gak penyelamat!! oh..u are my hero!!!!!

Datang la ma HERO tolong!hehehe alhamdulillah...syukur dalam hati jew..xtekeluar dah nak cakap.terkejut tengok hanjing xbis agi...takutnyer pasal terus aye polok dia tanpa rasa bersalah....(hahaha amek kesempatan macam dalam novel). hanjing tue pun lari dengan anak die.ptot le marah...ada anak..n mesti die ingat aye nak culik anak die la tue.hmm xhingen!!!

Macam nak nanges rasa tapi xnanges plak..kalo x leh polok lama sket.hahahaha mengong tol aye pepagi neh!pas tue Mr. Q hanta sampai pintu masuk...aye pun cakap kat dier..'thanks sayang!'hehehe yang takut tadi ilang dah..hehehe

Mr. Q pun blah lepas aye dah masuk...sampai surau terus amek fon...pas tue SMS Mr.Q....


Aye : Macih cayang!cayang awak...!

Mr. Q : came2 tayang..uhu jage diri leklok au au....

Aye : Macih cayang! u're ma HERO!hehehe

Mr. Q : Huhu be there for u anytime maa...hehe dun wory dear.

Aye : Lap u co bewy much!heeee

Mr. Q : Lap u too...tido2 lu k...

*kalo SMS mesti pelat.ala2 tanakkk2...hehehe


Thanks sayang selamatkan aye rini....bertambah sayang pda kamo!heeeeeee (galok jap)


Kat surau aye baring2 tau2 telelap..haha penat menjerit punya pasal.Pikir balik sal hanjing tue sib baek xkena gigit kan..kalo x bahaya kan gigitan die..hmmm syukur sangat....


Semua hati2 kay...jalan gelap2 bahaya..jangan jalan sorang2 taw2....





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!