Friday, April 29, 2011

Malu yang tak terucap.

Bermula la kisah sepasang merpati terbang sejoli...

Niat hati Si Merpati jantan a.k.a Mr. A nak pergi tengok movie citer KUNGFU PANDA. Si merpati betina a.k.a Miss A pun bersetuju lah. Memang excited habis la nak tengok movie punya pasal. Sebab dah Hampir berbulan dah mereka berdua neh tak pergi tengok movie...

Jalan punya jalan punya jalan....Sampai la ke destinasi mereka iaitu IOI MALL. Masuk2 jew IOI Mall terus menuju ke kaunter wayang.. Oppsss...berekkk lu jap..tenok citer apa tengah ditayangkan skang neh...

Usha punya usha punya usha...mereka berdua neh pun jadi heran jap... nape xder citer KUNGFU PANDA??? Memasing dah muka blurrrr tunggu punya tunggu xkua2 jugak citer tue kat skrin kat kaunter. kesian.. impian ku hancur harapan ku musnah!!!

Dengan muka blurrr berdua neh pusing2 area wayang tue..tub2 nampak kungfu panda nyer banner....


HAHAHAHahahaha.......

Dengan muka xmalu blah macam tue jew...sebab.....





26 May 2011 baru kuar....hahahahaha



Dengan hati kuciwa kami pun berlalu pergi ke tempat laen....hehehehe




** Tue la..len kali chek dulu date bila kua..jangan men serbu jew!hahahaha



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!