Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

Sayangi 2011!

Alhamdulillah.......


Bersyukur kehadrat illahi..

....kerana....

*Permudahkan segala urusanku....

*Memberikan aku rezeki yg agak melimpah ruah sepanjang 2011 neh....

*Membeikan aku kegembiraan & kebahagiaan......

*Memberikan aku family yang sangat hebat di mataku.....

*Memberikan aku teman2 disisi yang sangat menyenangkan aku....

Aminnnn.....


Terima kasih ya allah kerana memberikan aku kebahagiaan ini....

Biarpun ianya sementara cuma..tapi aku bersyukur kerna aku pernah merasainya.....




**Ya Allah...tetapkanlah hatiku dalam apa jua keadaan....kuatkanlah semangatku andai bencana mendatang...berikanlah aku petunjuk untuk melalui jalan yang di redhaimu.....





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!