Tuesday, May 10, 2011

Bijik mataku nak lari.help!!!

Kalo boleh nampak bijik mata ku nie..komfom sebijik cam mata kerbau pakku bela.

Rasa cam besaq gila mataku...macam nak lari keluaq biji mataku neh.

Kesian dia satu hari dok mengadap menatang kaler2 kat PC nie.

Sat buat line sat buat kotak.sat padam sat buat balik...hahahaha

Kalo aku jadi bijik mata nie pun aku lari..kena siksa wat keja.

Sebab dok ngadap PC sampai nak tecium skrin nie.

Cam besa la..orang yang rabun takkan mengaku dia rabun.

Cam ku jugakla...spec buat puluh jenis dah.tapi handbag jew yang pakai.

ku malas nak pakai...sebab bila pakai suma orang kata cute.ku malu!!!hahahah

Ini kes prasan melampau...!!!

bukan apa...ku tak selesa la bila pakai spec.

Rasa macam ada rangka penghadang jalan ja kat muka.

Itu la pasai..bila pi check ja doc kata dah makin teruk...

Tapi budak degil apa dia kesah kan.biaq p kat dia!!!

hahahaha tapi siyes...pening pala ku ngadap PC lama2 wat keja.

Tambah lagi bila dok mengaler macam budak tadika.

Bak kata akitek sebelah mejaku...'u punya kaler2 macam kanak2 woo!'

Hahahah apa ada kesah.ku punya suka la...janji ku suka!

Konon dia punya kaler chantek sangat la..padahal sama ja macam aku buat.

Hapa pun tak buleh....dalam dok pedih mata tapi laju ja dok menaip nie.

Muahahaha cukup2...ku tak mahu menyiksa mataku lagi...

Waktu untuk berehat...n mengelat.sebab keja suma dah siap.

Boleh balik dengan senang hati!hahahaha

Jum kita berjalan2 kacau orang...hik3

Hobiku bila tak dak kerja.

Besa la bunga sekuntum yang len kumbang2 liar.

Depa tak kan marah punya...hihihi




**Azam bulan Mei...nak buat spec baru pastue nak pakai terus.(hahaha iye kew?????)




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!