Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 29, 2011

Pengalaman mengajar aku untuk terus hidup.

Perjalanan yang kulalui penuh onak duri....
Setiap langkah ku atur satu persatu...
Ku bimbang andai ku tersalah....
Hingga membuatkan kau berpaling...

Perjalanan hidup ini bukan mudah...
Dugaan dan rintangan silih berganti..
Andai aku lemah...aku akan tersungkur di pertengahan
Aku harus kuat...untuk meniti setiap suratan....

Sentiasa ku momohon dariNya...
Titipkanlah kesabaran dalam setiap langkahku....
Cambahkanlah kasih sayang bukan kebencian dalam hatiku...
Tanamkanlah pokok keimanan dalam diriku....

Untuk terus melangkah...aku harus tabah.
Untuk terus berlari...aku harus berusaha.
Untuk terus berdiri...aku harus bersabar.
Untuk itu...ku mohon darinya....

Simpanlah airmataku andai itu takdirku.
Ku tak ingin menangisi pemberianmu.
Ku tahu semuanya pasti hadiah buatku.
Sebagai pengajaran semasa hidupku.


Ku mohon kesabaran.....
ku mohon kekuatan.....
ku mohon ketabahan....
Untuk meneruskan langkah prjalanan ini....




**Ku mohon bekalan kesabaran dan ketabahn dalam menempuhi setiap dugaanmu ya allah.



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!