Monday, May 23, 2011

Tamak yang tak merugikan.

Secara tak sengaja yang membuatkan ku jadi tamak.

Hahaha tapi tamak nie ku rasa tak merugikan....

Berbalik pada post yang lepas...ku ada kata nak beli laptop or ipad kan..

Kesimpulannya di sini ku dah ada jawapan dan pilihan.

Last saturday secara tak sengaja ku pergi Digital Mall.Tak rancang pun....ku p umah makcikku kat Sg Penchala.Then my pakngah ada kat situ..baru sampai dari Kedah...

Pas tue dia nak p beli HP baru kat anak dia...Disebabkan hujan mencurah2 ke bumi...pakngah ku di syorkan p yang dekat ja....ekot hati depa nak p Pertama komp. tapi ujan2 kmfm jem kan.jadi depa d syorkan p Digital Mall ja....

Paklong ku suh la si Arith(mykezen) tunjuk jalan sebab depa xtaw jalan...last skali si Arith nie heret sama Mr.A...nak tak nak ku pun membontot sama la ikot..haha tanpa di rancang okay!!!

Dalam hujan lebat kami kluaq rumah...agak basah jugak la sluaq ku...ituun selepas berpayung bagai kena gak tempias2 hujan.

Sampai digital Mall pakngah ku mencari2 apa nak beli...sama dengan ku jugak la.ku pun terbeliak bijik mata mencari apa yang nak.muahahaha

Ku nak survey laptop...pusing punya pusing ku jumpa 1 laptop neh.chantek kot...macam2 kaler ada...hahaha mini laptop ja...takdak la mahal sangat tapi tak mampu ku nak beli lagi sebab blom gaji.hehehe ku memang nak yang kecik ja sebab senang masuk handbag.hihihi

Bila gaji nanti akanku beli la..hureyyyy!!!!sangat tak sabar okey!!!

Tapi tiba2 Mr.A dok ngayat aku katanya galaxy tab macam bagus jugak....muahahah mula la ku berbelah bagi...bukan berbelah bagi dengan laptop tapi dengan i pad.sehhhhh.........hati nak ipad.denganq oran kata galaxy lagi best..macam mana nie???huhuhu

Dia kata nanti dia nak beli la galaxy tab...buat pa beli ipad.katanya...tapi ku mula2 agak goyah jugak la.tapi lama2 ku tetap pegang pada apa ku suka...ku tetap nak ipad.tak tergugat iman dengan galaxy tab.hahhaha dia suka dia beli la.ku xsuka sangat.hahahahha

Ketamakkan yang boleh nampak kat sini kan.ku nak dua2....biaq la apa orang nak kata.ku memang agak tamak!!!tamak yang tak susahkan orang takpa kan...hehehe

Terima kasih ya allah...permudahkanlah segala urusan ku.....



.....aminnnn.....



**Wahai en.Boss...bagi gaji cepat sikit nah...ku nak p rembat dua benda nie secepat mungkin.miahahahah


@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!