Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 5, 2011

Thailand for a week.

Macam mana i nak cakap yer...

Sedey ke??

Suka ke???

Semua rasa ada.

Tak ada yang terkecuali.

Esok...Ethan will be going to Thailand till Friday.

Bukan saya....saya hanya hantar dia kat Airport jew.

Dia pergi dengan dia punya boss.

Not going for holiday...tapi untuk business and training.

How do i feel?

Agak jeles juga la..sebab dia slalu ke sana sini.

Hehehehe tapi saya okay jew...sebab tue untuk masa depan dia juga.

Apa pun...i doakan Ethan selamat pergi and selamat pulang....

Saya menunggu kepulanganmu Mr. Ethan....

Gonna miss u dear....

^_________^

Jangan lupa bawa balik hadiah untuk saya..okay!


Take care!!!







**Mr. Ethan...awak sangat baik dengan saya...and rasa saya sayang awak laa!hehehehe =)
(statement brani mati.....jangan kene kejar dengan wartawan sudey!hahaha)




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!