Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

Mimpi.


My old entry ada kisahkan ku bermimpi gigiku patahkan...

Baru ku tersedar hari nie mimpi itu telah menjadi nyata...

Ya Allah..kenapa aku tak terperasan....

Tanpa ku sangka...mimpiku jadi nyata...

Hebat sungguh kekuasaanmu Ya Allah...

Kau telah mengambil dia pergi....

Walaupun bukan sedarah denganku tapi aku tetap terasa dengan pemergiannya..

Sebab aku pernah rapat dan mesra dengannya..bahkan dia seperti adikku sendiri...

Ya Allah....itukah petanda yang kau berikan padaku....

Sungguh aku tak mampu untuk mempercayainya...

Tapi aku harus....dan aku redha...

Setiap kengan aku bersamanya...masih segar di ingatan...

Cuma...ku berdoa..agar kau titipkanlah semangat serta kesabaran kepada ahli keluarganya...

Untuk meneruskan setiap langkah dengan penuh kesabaran....

Berikanlah mereka kekuatan serta limpahkanlah kasih sayang pada mereka agar tidak terlalu rasa kehilangan...

Sesungguhnya....semuanya kuasaMu Ya Allah....

Jika kau beri mereka dugaan kau juga akan jadi penyembuhnya....

Aminn.......




**Al-Fatihah untuk arwah.....semoga kau ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.....






@...Sha Awifa...@

Thanks n lurve all!!!