Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 5, 2012

Pening Kepala bila terlalu banyak memikir.

Aku neh cepat pening kepala and cepat hilang mood bila asik fikir macam-macam benda.... mana nak fikir masa akan datang...mana nak fikir masa sekarang...mana nak fikir masa yang dah berlalu....hadoi.............shusah!

Bila umur makin meningkat..makin macam-macam aku fikir....tambah-tambah plak bila masuk jew januari lagi aku susah hati...mana tak susah hatinya...bila difikirkan...yang angka akan bertambah....setiap tahun 1....

Sambil-sambil merenung masa depan....aku terfikir tentang masa laluku...apa yang dah aku kecapi sepanjang masa yang berlalu??? bila jawapan yang aku dapat ialah "nothing"...aku jadi susah hati sendiri......

Every year....i have goals to achieve....but in the end when it come out with result that i have achieved nothing...that make me sick...really sick....how i make my life in the past...i dont know....hurmmmm

Past is past....future will arrive soon...am i ready for the future?? still searching for the ans.....

Ya Allah...bantulah aku dalam mencari jalan yang diredhai oleh mu Ya Allah....

Aku banyak membazir waktu di masa lalu...ruginya aku....
Aku banyak membazir kesempatan di masa lalu...lalainya aku...
Masa yang akan datang...akan aku gunakan sebaik mungkin.....
Dalam mengisi setiap langkah perjalan hidupku.....




**Detik waktu sentiasa berlalu...seandainya kita leka dia akan pantas meninggalkan kita....tanpa kita sedari..gunakanlah masa yang ada dalam menilai dan membentuk diri sendiri.....itu yang lebih berharga....




No comments:

Thanks n lurve all!!!