Thursday, February 23, 2012

Ode....my new Love.

Gud mOrning guys.....am in good mood today....heee


Last nyte aku jupe Ode...hehehe so cute der!geram jew...

Lepas tue terus cakap kat Mr.Q...nak adopt la Ode neh..bole x?hehehe

Dia cakap okey...aku pun apa lagi..tanpa segan silu aku bukak angkar orang tue aku amek.hahaha

so,aku dapat la new baby name Ode..baby boy gitue...hehe rasanya baru 3 months macam tue la..bab kecik lagi...gamba takde...nenti balik aku amek gamba tempek kat sini yer.....

Kekat dah ada kawan....tapi asek nak lempang jew si Oden eh..jahat betul kekat...geram aku...hahaha sian Ode..asek kena buli jew dengan kekat..huhuhu

Nanti lama-lama boleh jadi kawan la tue rasanya kot kan...jangan la terus menerus nak melempang orang kekat...sian budak kecik tue.huhuhu

Harap2 ti lama2 okay la tue layanan kekat terhadap Ode..jangan di adik tirikan selalu sudah la..huhu


Yang penting aku ada baby baru...kau ada???hahahha






Chiowwwwwwwww...........tatatatat







No comments:

Thanks n lurve all!!!