Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 15, 2012

Knowledge transfer

Next Saturday...24th March 2012...

Maybe this day i will be at new office for knowledge transfer...MAYBE!
 not so sure...cuma itu apa yang disampaikan oleh HR office baru tuh...
Antara percaya dah tidak masih di kepala...esok baru tau hal yang sebenarnya,...
sebab he promised me to call back tomorrow.....untuk final confirmation...
Sama ada aku dapat atau tak post yang ditawarkan tue...sebenarnya aku apply untuk post lain..tapi post lain dia bagi aku sebab dia cakap aku layak untuk post yg dia bagi tuh,,.,,aku apa lagi,,,,kecik tapak tangan...trailer aku tadahkan.mau tak...dia cakap post yang aku mntak tue tak sesuai dengan qualification n experienced aku.yang dia bagi tue baru sesuai..hahahaha dah orang offer..amek jela.sebab apa dia bagi lebih tinggi dari apa yang aku minta...heee aku neh bukan jenis memilih kerja..apa yang dapat itu la....cuma aku memilih waktu kerja..ada opis yang offer aku kena keja hari sabtu..mana mampu der...sabtu aku ada kelas kot....kalu takde kelas pun xnak aku keja hari org lain senang lenang kat rumah...jeles seh..........

Mood aku...of coz la mood berharap.....sangat....
Sebab dia cakap aku dah sampai ke stage pemilihan yang terakhir..and esok i'll noe the result..
Nervous jugak la nak tau aku berjaya atau tidak.....
Tapi ada jugak la kata2nya yang menyedapkan hati...
bila dengaq dia kata dia tertarik dengan resume ku..lagi la aku gedik2 jadinya...hahahaha
siap puji2 sikit kot..kembang pungkoq aku sat petang tadi.hahaha

Masa interview ritu...GM dia yang interview aku dgn acc pnya org..bos terus tuh....HR neh xdak msa tue....hahaha
Tetiba kol tadi....India dah HR dia...baru ku tahu...dah la speaking mcm air jew.laju semacam jew..jenuh aku pasang telinga...sib baik la tahap kepahaman aku tak teruk sangat..bole la paham lagi...hahahah nasib la der...

Berharap sangat dapat keje neh...dapat la income lebih sikit.....sebab banyak nak guna duit neh bulan2 akan datang neh..huhuhu keja dia aku tak pasti la macam mana...benda baru kot pada aku....kena blajar lebih sikit la kan...doakan yer..segalanya baik2 sahaja...amennn...............







**Rezeki dari Allah..kita hanya perlu berusaha.....Insyaallah...aku akan lakukan yang terbaik...




No comments:

Thanks n lurve all!!!