Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 21, 2013

Hari2 terakhir goyang kaki

Pejam celik pejam celik..tub2 dah dah hampir 3 bulan aku bercuti...goyang2 kaki kat rumah....bangun tido makan tengok tv...bila Ferakeje tido jew...aku pun buat hal aku jela..huhuhu


Tau2 aku dah nak masuk kerja balik....cepatnyer masa berlalu...rasa tak puas jew cuti...hahaha melampau!!!


Inshaallah...opis baru bertukar di Damansara pulok...hihi selamat tinggal USJ...selamat tinggal emerson....harap2 ada la gud news dalam minggu neh..huhu


Rasa sayu jew nak masuk keja balik...si kecik hantor gik umah makcikku...malam baru amek nanti...huhuhu


Xpelah....selamat bekerja untuk mencari rezeki untuk anakku.....



Alhamdulillah...rezeki allah....










**dugaan datang silih berganti.....tapi aku redho dan percaya perancangan allah....
Alhamdulilla








No comments:

Thanks n lurve all!!!