Tuesday, May 6, 2014

Koci Sagu

Petang2 cam gini memang tekak rasa nak makan macam2...untuk tidak menghampakan tekak....aku bust kuih koci sagu.....hihi



Pelik kew?? Atau pun xpenah dengar koci sagu?


Koci sagu neh kuih koci macam jual kat kedai tuh....cuma yang aku buat neh version pakai sagu berintikan kelapa...yang kat kedai tuh selalunya orang buat koci pulut hitam berintikan kelapa.....


Bagi aku kedua2nya sedap...tapi aku lagi suka buat koci sagu...sebab senang....hihi sesuai la orang malas macam aku tapi nak makan...hihi memang ku cari benda yang senang ja untuk buat..malas nak renyah2....


Meh tengok Gamba je dah lah ye..nak bagi rasa dah habis dah..kih3



Abaikan pemandangan belakang....hihi
Adikku kata macam nasi lemak jew....ahahaha bole lah.....






Neh rupa dalamnya.....ditengah2 ada inti kelapa...hihi




Memang sedap.....masuk je mulut terus hilang...senang nak telan...kih3


Sesapa yang rajin sila buat..memang sedap.










**tetiba fefiling nak buat kuih jual pepagi ke pepetang ke kan...hahahahaha




No comments:

Thanks n lurve all!!!