Monday, November 22, 2010

"Hari Anugerah ex-Sekolah Rendah"

Hari cuti yang Aye bangun awal!sungguh xku sangka..hehe sebab selalunya bila kat kampung..Aye akan bangun subah pas tue tido balik sampai la tengah hari.hahaha anak dara pemalas!


Ini la sekolah Aye masa zaman kanak2 dulu...hehe
Akhirnya setelah berbelas tahun tinggalkan sekolah neh, tanggal 14 Nov 2010 menjadi sejarah. Cheeewah! kan dah bermadah...hehe xdela... 2 hari sebelum raya haji sekolah turun temurun family Aye neh ada wat hari anugerah. memang turun temurun la. Abah sampai la ke my lil hero skang neh sume sekolah rendah kat situ.heheh ape leh buat di situ la kampung halamanku...dan di situ jugalah aku membesar.hehe opsss! betulkan ayat..kampung ku bukan kat situ. kampung ku Kg Sumatera sebelah kampung sekolah neh.hehehe
Masa Aye g sekolah masa hari anugerah my lil hero neh sangat2 la segan. sebab ade lagi cikgu yang pernah mengajar Aye dulu2.hehe cam besa la... Ayat kalo jupe.... "Bila nak kawen?nak jemput majlis kew?" Haha Aye lom sempat cakap pape dah kena plak sembur dengan ayat2 cam tue.ehehe sabo jela!


Nie la my lil hero wif my mom.. Sangat nakal ini budak!haha tapi bakal dinaekkan pangkat dri pengawas PSS jadi pengawas sekolah tahun hadapan.sungguh xpercaya!Juga pelajar target UPSR.cess!baca buku malas tp cam mana leh jadi pelajar target.heran Aye! tapi Aye bangga dengan my lil hero neh.buku xbaca tp peksa dapat gak no 3.hahaha
Ada jugak la persembahan masa hari nie...and my lil hero ambil bahagian jugak dalam choral speaking.haha sangat kelakar mereka punya 'choral speaking' sebab vers bahasa melayu.hehehe sempat juga la Aye rakam..hehehe bertajuk "1 Malaysia".nak upld kat sini tapi xley plak. nanti Aye try upld laen k...

Aye pusing2 jugak la sekolah lama Aye neh..tengok xbanyak perubahan. cuma ada tambahan beberapa bangunan baru..huhu ok la.. zaman Aye dulu xda makmal komputer n makmal sains tapi dorang skang dah ada kemudahan tue.hehe walaupun makmal komputer yang tanpa komputer.hik3

Selesai je sume Aye pun balik melengkor kat umah!haha tue jew rutin bila bercuti di kampung.Sangat best!


@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!