Tuesday, November 23, 2010

"Kalau BERMADU"

(* Alangkah baeknya jika mengharunginya semudah kata2 yang terucap dari bibir....huhuh)

Sedapnyer madu!nyum3......
Sedapnyer madu lebah neh kan...manis jew..enak dimakan...lepas makan mesti terasa lagi kemanisan die..hmmm tapi xsemudah hidup bermadu kan? betol x? kalo hidup bermadu seenak makan madu komfom sume wanita sanggup di madu dan xda perbalahan dalam rumah tangga.hehehe sume dapat payung mas sorang satu.hik3

Macam cite neh..suka sangat Aisha!hehe nak jadi setabah dia.
Alangkah bagusnya jikalau Aye pun setabah Aisha. Sanggup berkongsi kasih dengan wanita laen. hmmm tapi dalam hati Aye mula wujud satu perasaan yang Aye xdapat gambarkan.... Satu rasa yang Aye akan membenarkan jikalau sume itu terjadi dalam hidup Aye. Hehe betul! x tipooo........Aye rasa cam apa salahnya berkongsi kasih kan. (neh kiranya Aye bini tua la.xnk jd bini muda xsuke!) Sama2 merasa kebahagiaan. Tak salah kan kalau kita dapat buat orang laen pun bahagia. Aye suka bila sume orang bahagia. Cume sekarang neh Aye ade perasaan cam tue. Hati Aye rasa cam tue. Hakikatnya Aye xpasti la cam mana kan. Mender x jadi. Tapi Aye rasa Aye boleh lalui sume tue.Insyaallah.......Tapi yang pastinya...Aye xkan merosakkan kebahgiaan orang laen...huhuhu

Tapi Aye pasti mesti ada prob jugak walau cam mana sekalipun. Seikhlas hati mana pun Aye terima madu Aye(kalo ade la..hehe) tapi adakah dia boleh terima Aye sebagaimana Aye terima dier?? Mustahilkan...hehe gile la Aye neh...pikir sampai ke tahap macam esok nak dapat madu dah.hahahaha xda la.bukan ape...imiginasi Aye je neh. Seandainya terjadi mender cam tue kan. Sapa tau...Ape2 leh jadi. Cume kita kena sentiasa bersedia jela kan....Lagi pulak kite yang mencorakkan setiap langkah perjalanan kita. Kalo nak yang baek sentiasa la buat yang terbaek mengikut lorong yang betul kan...Kita yang corakkan kebahagiaan n kepahitan dalam sesebuah kehidupan. Kalo asek membenci sesama sendiri bila nak bahagia kan? xda ruang langsung untuk berkasih sayang kalo hati penuh dengan benci.huhuhu x elok kan macam tue. bagilah peluang kepada sume untuk bahagia!

"To Mr. Q"
Haha Aye xkisah kalo Mr. Q nak madukan Aye tapi pastikan bakal madu aye tue baek n boleh terima Aye.taw3... n lagi 1 mesti menepati citarasa Ibu.hehehe kalo cam yang kat "nun" tue aye on jew. xkisah punya.hehehe betol neh Aye cakap! xtipoo....sebab Aye rasa dia baek. 'kakak' awak xnak la.Aye xberkenan skit dengan die.hehehehe kan Mr. Q...kalo awak rasa mampu berlaku adil teruskan. Aye sentiasa menyokong.hehe (nak payung mas 1...hihihi) sangat baek hati kan Aye?ahahahahahah

Tahniah kepada yang mampu!
Sesiapa yang bersedia dan merasakan mampu mengharungi sume tue "Tahniah"....and kepada sesiapa yang xmampu berdoalah agar tabah menempuhinya andai terjadi.Tiada apa yang diketahui akan terjadi di masa depan.Kita hanya merancang.Andai sebaliknya terjadi...Tabah dan redhalah.kerana setiap sesuatu pasti ada hikmahnya... (=



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!