Tuesday, November 30, 2010

Skyline@IOI mall

Sapa yang dah nengok mobie neh???

Ape pendapat korang???

Best x???

Die cite tentang ape ea??huhu



Aye pun dah tengok citer neh tapi aye xpaham cite ape sebenarnyer citer neh.huhuhu..tapi kalo tanya aye kan, dari 5 bintang aye bg 2 jew....grafik die cantik la tapi citer die hancus...hohoho nak bagi banyak cam mana bintangnya kan,aye xpaham pun dia punya jalan cerita.sedey an aye..and aye xtahu langsung citer tue berkisahkan ape sebenar die.apa punca?datang dari mane?tau2 jek habis.hahaha tah la.rasa cam wugi lak 12 hengget....ahahaha 1st time aye jadik macam modo jap kat dalam panggung bila nengok cite neh.Haha mau x...dari mula sampai habis asek nengok gaduh2 jew...ape cite die nak cite pun xtaw..xpaham aye!hmmm





*Kepada sesapa nak tengok aye rasa xyah la.baek nengok citer lain...cite neh cam xtau punca jew...





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!