Thursday, November 25, 2010

Tersalah Peluk!warghh.....

Hangatnya pelukan itu masih terasa....


Wawawa bestnyer dipeluk dan memeluk. Owh! Sangat gatal!

Bestnyer polok!tunggu masa nak kena ngap jew.hahaha

Bukan selalu nak rasa..hehe tapi Aye xkan lupa saat2 itu walaupun tidak pernah mengenali pemilik tubuh itu... chewah! mesti korang cakap Aye gatai kan??an3.....peluk orang selamber badak je kan.... tapi....Aye bukan sengaja... mana Aye tau..sedar2 dah kena peluk..hehe redha jela...hahahahhaha jangan pikir bukan2 ea... =)

Aye pun xsangka Aye peluk orang tue...tau2 je tengah peluk sedap jew.huhu layan jela...hik3 =p jangan ke laen kay...tidak semudah itu aye nak polok orang taw! dah terpeluk secara xsengaja la.....

Aye celik je mata pagi tadi an...terus senyum sorang2..ingat peristiwa semalam........jantan mana la masuk dalam mimpi Aye tanpa diundang..ceoooottt betul! kalo Mr. Q ke..ok gak..hak3 mengong tol! Boley plak semalam Aye mimpi kononnyer ada orang nak serang umah Aye...cam yang berlaku kat korea skang neh..eeeiiii seram... takot punya pasal Aye polok jew sape da sebelah Aye.Kebetulan ada jantan mana tah.Aye men belasah jew polok jantan tue..tah sape2 tah...xnmpk plak muka..huhuhu tapi rasa cam polok real jew...hahahahha =p layan jew polok... tue dalam mimpi kay..neh MIMPI aye semalam taw.huhu bukan real....i repeat!!!!..Bukan real taw!!!!!!!

Mainan tidur yang amat mengarut+sengal babun habis...neh mesti hasil dari tengok cite korea semalam neh...layan sangat part2 yang best an.tengok....kan dah sampai bawak masuk mimpi..hahahah tapi betolkan...ada sesetengah orang cam tue..terlalu taksub sangat dengan sesuatu xkira la suka ka sedey ka an...sampai terbawak2 masa tidur.....hehe tapi xpela...mimpi best layan jela..cam pagi tadi la...Aye dah terbangun dah. punya best mimpi kena polok sampai try pejam balik..tp xdapat dah...sekali jew mimpi cam tue...hahahah

Bagus juga mimpi cam tue pagi tadi...bangun awal Aye rini..n sampai opis pun awal.hahaha jangan xtau kay..kol 8.30 pagi Aye dah terpacak kat opis.haaaa hebat kan.hehehe kalo tak, kol 9 lebih baru tehegeh2 nak masuk opis..tapi kan....Aye rasa nak senyum je ari neh.heheheh sempurnakan harimu dengan senyuman!

Senyum cam babun!hahaha



*Setiap kejadian yang berlaku ada baek buruknya.kan?



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!