Friday, December 24, 2010

Kenapa yang orang punya jugak ko nak kacau???!!!

Bape juta kaum ADAM kat mesia neh???cuba bagitau.......



ramai kan!!!!sangat ramai....BETUL X??



Dah tue kenapa laki orang jugak yang ko nak kacau!!!!



Panas hati betol aku dengan manusia cam gini!!!



SUKA memporak-perandakan and menyusahkan kehidupan orang laen!!!



Tak boleh tengok orang len bahagia kew???heeeeeee MENDIDIH2 JEW DARAH AKU.




Ekot hati mau jew aku sound orang yang xsedar diri tue!tapi aku neh ade sifat kemanusian lagi.



Bukan jenis aku macam tue...xsuka aku gaduh2 dengan orang...apatah lagi nak carik musuh!!!



Tapi ade jew yang nak interpreme dalam kisah hidup aku!!!




BENCI!!!!!!!!!!!!!!!






JENIS MANUSIA CAM GINI LAYAK DI PANGGIL APE YER????HMMMM









***Semata2 luahan perasaan.....kanak2 bawah umo jangan terpengaruh.huhuhu
='( sedey neh act...cam nak nanges jew rasa...hmmmm sabar je......






@...Sha Awifa...@

4 comments:

..miszacuqa.. said...

sabar keyh kakak .. ta pun , bagi barang sebijik dua warning .. tader masalah kan ..??

shawf AM said...

tengah seba je dik...ekot aty mau lumat ku kerjakan...tp akak ko neh baek hati g..huhuh

..miszacuqa.. said...

hahaha .. taper .. yg eyqa tgk , si qifa setia ngan akak .. so , bior je lorh ..

aNnE said...

sabar2..anne paham..hehe

Thanks n lurve all!!!