Monday, January 24, 2011

2011 tahun yang penuh 1001 kemanisan....







Syukur....Alhamdulillah....itu saja yang mampu aku tuturkan.....kerana di lembaran tahun baru ini segalanya bermula dengan indah2 belaka.......



2011


=) Tahun yang penuh kejutan....

=) Tahun yang penuh kebahagiaan.....

=) Tahun yang penuh kegembiraan....

=) Semua kebahagiaan dan kegembiraan yang datang tanpa di duga dan tak pernah terlintas difikiran...




**Syukur sangat dengan lembaran baru sempena tahun baru serta berumor baru.....Syukur alhamdulillah....Segala perjalanan hari ke hari berjalan dengan baek sekali....Ku mengharapkan kegembiraan dan kebahagiaan ini akan berterusan hingga ke tahun berikutnya...aminnnn =)



1) Di Awal tahun baru....aku sudah membuka lembaran baru di negeri orang...SARAWAK....pengalaman dan kenangan yang berharga telah ku kutip sepanjang aku di sana......



2)  Seminggu selepas balik Sarawak..aku ke CH pulak...bagi sesi menenangkan fikiran sebelum bermula kerja ditahun baru dengan kesegaran diri yang baru..memang segar habis..hehehe



3) Tanggal 14 Jan 2011 memberikan aku seribu satu rasa.....terima kasih SAYANGKU.....kau selalu membuatkan aku gembira dan bahagia.......terima kasih untuk segalanya..... =) serta rakan2 yang mendoakan murah rezekiku serta panjang umurku..terima kasih juga buat semua.....



4)  Ternyata doa kalian amat besar maknanya buatku.....seminggu selepas hari lahirku....ku diberi perkhabaran gembira.....BONUS......Majikanku bagik bonus pulok.....memang tak ku sangka....hehehe murah rezekiku...aminn.......walaupun xbanyak..tapi cukup la nak sara hidupku tok 2 bulan.....hee =)



5)  Dalam kesempitan di tengah2 bulan bagi orang yang kerja makan gaji macam aku...amat bermakna bila dengan baek hatinya...bosku bagi gaji awal....tengah bulan dah gaji...alhamdulillah......Gaji awal sebab nak shoping CNY la...opisku staff kebanyakkannya C.....Bos pun C...so kiter yang M neh kena tempiasnya jugak...hehehe boleh merasa gaji awal.....



6)  Lagi bertambah sronok bila dapat slip gaji jew..tengok total gajiku bertambah dari biasa...alhamdulillah....rezeki d tahun rabbit neh.....hehe sapa sangka kan....w/pun baru je keja gaji dah naek sket...cukup la kan....dari xder...hihi



7)  Dalam kegembiraan dengan kegembiraan yang ada...ditambah lagi kegembiraan yang datang....Adikku akan mendaftarkan diri ke SMS Seri Puteri pada FEB nanti....Alhamdulillah....aku sangat gembira.....memang itu yang kuharapkan selepas dia berjaya memperolehi 9A's in PMR.....Congrates dik!



Kegembiraan yang kuharapkan untuk FEB......aminn doakan yer...


1) Dapat new C....amin....kuharapkan bapakku yang bagi....hehehe



2)  Semoga kezenku cepat sembuh selepas operation tulang blakang...aminn (1 minggu sudah berlalu masih terbaring)







*Sentiasa bersyukur dengan apa yang ku perolehi.....serta mendoakan kebahagiaan kalian jua....aminnnn =) Setiap dugaan yang datang pasti ada hikmahnya....dan pasti kemanisan akan beransur datang.....



@...Sha Awifa...@

1 comment:

Encik Blogger said...

hehehehe... yg lalu biar die pegi tau

Thanks n lurve all!!!