Thursday, January 27, 2011

Pantang sangat bila...................

Rimas sangat bila melalui keadaan macam neh...tensen2!!!

Aye sangat xle blah bila................


1)  Ada orang yang suka sebuk hal hidup aku!!!hey kamo...xpayah sebuk la aye nak g mana ke buat ape kew....xguna ur money pun!!i guna duit mak bapak i jew..taw!!!!!!!!!tapi tue dulu...skang i dah kejew!so i dah da duit sendiri....so xpayah sebuk yerk....1 sen pun pun i tak mintak kat u...ahahahahahaha tekanan!


2)  Ada manusia yang suka jaga tepi kaen aku!!!ceit..hampeh toi!!!wow...i like dis....yola..i noe la ma skirt so nice sampai u gilew2 nak tulun jagakan kan....xpe2....Tq jew....i ada bibik tolong jagakan...xperlu khidmat u....t ada keje kosong i gtau yer... =) sabar yerk.....


3)  Ada PUSHER di sekeliling aku!!!!owh god!!!cam nak pengsan rasa...i noe la u minat i..ahaks =p (mood prasan) tapi enough la...am tired of dis....huhu memenuhkan ma inbox jew..kalo nak tau..i xder masa la diperuntukkan untuk mendelete ur SMS...am buzy!!(ahaks propa jew =))


4)  Ada yang nak jadi cermin untuk aku...!!!!hey u...cermin umah Aye dah cukup besar la.bapak gajah nak dok make-up pun muat la!...n i think u're da 1 yang perlukan cermin tue...so please put it at ur home.TQ!!jasamu ku hargai!!! 



5)  Bla...bla...bla...cukup la....ponet dah...t sambung len..ahahahah






- ....aye sentiasa menilai diri sendiri...kerana aye sedar aye belum cukup baek untuk menilai orang laen.....tapi aye selalu di nilai oleh mereka yang belum menilai diri sendiri....duniwi....





**Jangan menambah yang dah sedia banyak dengan mengumpat perihal orang laen di belakang....kesian....takut xtertanggung je nanti......



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!