Friday, February 11, 2011

Begitu ke begini kew..ada ko susah????


Begitu ke begini kew satu sen pun xguna duet kamo.....



Macam tue ke macam nie kew sesaat pun tak amek masa kamo....


-----------------------------------------------------------------------------------

Kasar ke lembut gurauan aku dgn mereka apa ko kisah....ko terasa kew??hahaha dorang nak bergurau gunakan bahasa cam mana pun dengan aku pehal plak ko nak pandang2 cam tekejut??? lantak la dorang...aku sikit pun xterasa..ko plak nak pandang lebih2....ko kena faham satu keadaan neh di mana mereka sangat xfasih berbahasa MELAYU...

Faham kan apa aku cuba sampaikan???so...if dorang nak gunakan perkataan BODOH skalipun ko jangan heran la...dah biasa dah gurauan cam gitue..ko orang baru...mana faham...jadi jangan perasan bagus dengan nak jeling2 kite orang cam tue....huhu kite bergurau sesama sendiri jew...bukan libatkan ko pun....

---------------------------------------------------------------------------------



Fuhhh....lega....lepas sudah kegeraman aye...hahahah banyak betol bz body skang neh...kite xkisah dorang plak nak tolong kisahkan bagi pihak kita....erm... xpaham saya!!!!!



**Pesanan disini..kepada sesiapa yang xberkenaan dengan kite orang...jangan nak susahkan diri pikir sal hati dan perasan kite orang...bab 1 sen pun kite orang x amek hati...orang laen xyah nak touching plak bagi pihak kite orang neh....huhu




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!