Monday, March 28, 2011

Buat kek dengan bakal MAMA.hee

Weekend je mesti aye ada extivity..hehehe

Ahad lepas a.k.a kelmarin...aye g umah bakal mama...

Saje je gik melawat..dah lama tak bercium pipi...hehehe

Pastue si bakal mama neh ajak buat kek...

Kek Masam Manis...hehehe

Si Mr. Q la..bising nak kek tue...huhu

Aye mula2 segan2 jugak..lepas tue sampai ke siku ku senteng baju.hahaha

Yela...masuk dapur kan..mana mau berjuntai2 bajunya...

Al-maklum ler..baru balik kenduri...berbaju kurung lew..hehehe sopan kan!hahaha

Bertungkus lumus buat kek....dari petang sampai la malam...koi 10 malam baru siap kot...huhu

neh la hasilnyer...hehehe




Tengah panas agi kot..Mr. Q dah sebuk nak amik gamba..hehehe





aye suka kaler dia...chantek!!!hehehe


 Hasilnyer dapat la tapaw kek bawak balik..siap ada kek coklat agi....

Mana datang??

Aye xbuat pun cuma request je kat bakal mama nak makan kek..

Nak datang umah dia kan...request la nak makan apa2,..hehehe

Apa lagi..dengan muka xmalu cakap nak makan kek coklat...

So, sesampai je umah bakal mama dapat la terus ngadap makan kek..

Nyum3...bakal mama sangat suka buat kek...hehehe n sedap lak tue!!

Len kali kita masak laen pulak yer...hehehe






**Dengan bangganya aye nak cakap aye dah boleh ngam dengan bakal mama..muahahaha (gediks giler!!!)





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!