Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

Perjanjian dimeterai.

Thanks God,....

Today...i dapat dah letter yang mengesahkan bal..bla..bla...

Alhamdulillah....

Walaupun xbesar mana tapi saya harus berbangga dengan apa yang saya dapat sekarang.

Sebab....itu titik peluh saya..walaupun blaja x tinggi sangat..harap bangunan je tinggi...

Tapi okay la..dengan apa yang diperolehi..saya harus berbangga dengan diri saya!!!

CONGRATES!!!!!!

Sebab masih boleh bekerja di bangunan yang tinggi....hehehe

Kadang2...bila jadik cam nie..dipikir kan balik...

Baru perasan...bosku sayang jugak kat staff dia sorang neh...

Walaupun kadang2 sengal sikit kat opis kan..hehehe

Saya sekuntum bunga yang dikelilingi berpuluh kumbang...hihi

Jadi..saya la tukang gamatkan suasana opis...

Membebel,mengomel,mengacau...suma ada.hik3
 (agak kebudakkan...siap bole berlari dalam opis.haha)

Saya jugakla bahan usikan kumbang2 di opis neh..huahuahua

Apa leh buat,,,bunga kehabisan stok kat opis saya neh...hehehe

Bos belum nak amek stok baru..apa leh buat kan... =)

Walaupun begitu...saya rasa...saya akan berada di opis neh untuk jangka masa panjang...

Maybe after 3 or 4 years baru cari bos baru.... ^^,

Saya SAYANG opis saya....bukan bos kay!hehe



SELAMAT BEKERJA!!!!!






**Saya nak kerja dengan baek mulai sekarang...hehehe tp berFB tetap perlu...tQ bos!!!!!





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!