Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

Bell aNd Ross

Bukan loceng n bunga yer.....

Tapi ini ialah jam...hahaha

Kalo dulu2 orag tanya saya "tau tak jam bell & ross??"

Kompom la jawapanya tak tau.apa tue???

Hahaha semenjak Mr.A jadi pengumpul jam tegar nie...saya pun dah mula kenal brand2 jam yang ada.hahahaha sangat ketinggalan okay!! sbelum neh xpenah tau n xamek port langsung.

Sebabnya saya xsuka beli jam...kalo beli pun guna yang tue jew sampai jahanam. tak kuasa kau nak beli banyak2....cukup lew 1.....

Tapi sekarang dah laen jadiknya.....makin belambak pulak koleksi jam saya....hasil terpengaruh dengan Mr.A la neh...huahuahua....dia takper lah duit banyak buleh beli....saya apa ada???makan pun tak cukup!!hahaha tue tipoo okay...cukup jew makan cuma nak shoppppping lebih2 tak dapat la...hahahah takat sikit2 tue boley la....

Shopping tetap perlu...ada takder duit blakang kira.hahahah saya n Mr.A mmg kaki shopppingg ok!

Lari tajuk plak....hahaha SS betoi saya rini...!!weeeee

Nie haa..nak tunjuk sikit jam baru Mr.A...hadoi la....Last week dia baru beli 1...minggu nie lagi 1 dia beli...jam nak yang hebat2 jew...yang tak pernah saya tau pun...sampai la saya tau apa menantang brand jam dia...hurmmm jeles gak!!!!hahaha so saya pun nak jugak kumpul jam...hahahahah




Nie haa jam baru dia...huahuahua sangat jeles okay!



TAkder ler harge ribuan ringgit tapi kalo kira2 cukup la duit banjew makan ku sebulan.huhuhu nie hasil dia terpengaruh dengan boss mat saleh dia lew...boss dia suka tukar2 jam datang opis...siap wat tayangan free lagi tuk Mr.A ku ini....si awak nie pun apa lagi teruja habis la nak tukar2 jam jugak...hahahaha tue yang keje membeli jew tue....yang baru beli pakai...yang lama2 dulu simpan kotak...ishk3

Dulu Mr.A neh ada jam pebret dia...dia beli masa dia kat US...memang suka gila dia pakai...tapi skarang jam tue dah wat xnampak jew...sebab ada yang baru...hahaha habis madu sepah masuk kotak yer....hehehehe jangan buang rugi.dari buang baek bagiku jual!hahahha

Oleh yang demikian...saya pun akan kumpul jam jugak.bio lew harger RM10 jew...ada aku kesah???hahaha janji ku ada banyak jam...hik3





**Ku neh terpengaruh kejap jew...lelama bosan xbuat dah.hahahaha





@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!