Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

Bukan Jimmy Choo bukan juga Coach.

Shoppppinngggg!!!!!!!!!!


I LIKE Shooooppppiinngg.....!!heeee

Kua shopping dengan Mr.A semalam....


Dapat ini bila shopping semalam...ngeh...ngeh...ngeh ^^,



Hari nie dah rasmi bawak datang kojer.wahahahaha!


 
TQ sayang =) ...heeee nak lagi!

Macam2 jenis ku tengok dan ku belek...

Coach la...Jimmy Choo la..Polo la...Guess la.

Tapi berkenan yang Chanel nie plak..pe agi trus beli jela....

Tinggal 1 jew....sapa cepat dia dapat!!!hahaha

Hureeyyyyy saya yang punya!!!!TQ sayang!!!!

Disamping itu juga...saya rasa saya baru beli handbag ujung bulan 4 ritue...

Tapi semalam saya TERbeli lagi 1......hahahah shukew3!!!!
Weee saya sudah berjaya menambah koleksi handbag di rumah!!!

Mecacehhh kepada yang menyokong hihihihi

Terutama skali Mr.A laaa.......

Berkotak sudah handbagku.....hurmmmm

Macam membazir plak rasa beli banyak2 tp simpan jew.

Takpe la kan..janji hatiku puas!!!hahahaha





**Dalam proses nak tambah koleksi jam jugak!heeee meniru hobi Mr.A...ngeh3 jangan marah sayang..i follow u!!!  >^^<




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!