Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

Marah vs geram.

Geram gilew kot time nie....!!!kalo boleh nampak berapi2 atas kepala kau nie...

Aku baru balik dari PIB...dekat opis aku nie.dah la penat berjalan gi opis tue pas tue dapat pulak sakit hati percuma.huh bikin wa geram jew!!!!!

Paling geram bila aye nak gik jumpa person in charge bahagian dot...dot...dot...

Benti la tanya reception dia...kat mana saya leh jupa dot...dot..dot...

Siap aku muka semanis kurma taw...kat situ...rasa cam kerang busuk pun iyer.huhuhu

Pas tue dia cakap apa taw....

"cik masuk je dalam...jalan terus pas tue tanya jew kat sapa2 kat dalam tue nak jumpa dot...dot...dot..."

Siap dengan muka takder perasaan...takleh blah btoi la....

Kalau korang hangin tak orang cakap cam tue???

Kalau kat dalam tue ada satu dua orang jew takpe...ini belambak orang ada.

Sume buzy wat kerjer memasing takkan tetiba aku nak tehegeh2 pergi kat table dorang kot...

Aku senang jew....terus belah.malas nak masuk...gi mam la ko kat situe...

Tak jumpa pun takper....dari panas hati cangak kat situe.

Boleh dikatakan kat sini dia punya reception sangat tak tau dia punya kerja.

Kalo customer masuk2 jew ko wat layan tak layan jew kompom tak nak datang dah next time.

Lagi2 plak manusia tue pomp...memalukan aku jew as pomp...

mano ko punya adab sopan santun berbudi bahasa ko???

At least tunjuk la aku jalan kat mana aku leh jupa dot..dot..dot...

Opis ko kan...bukan aku punya bapak punya opis..kalau aku punya bapak punya opis tak payah tanya kat ko la kan...kompom3 aku dah redah masuk jew.hurmmmmm

Tak salah kan...ko memang kena layan cust ko macam tue la...apa guna kalo ko mancangak jew kat meja ko sambil belek2 kuku...belek2 muka kan...membelek habis suma.

Pastue muka tak reti nak di maniskan langsung...sebab aku pomp kot...kalo jantan yang pergi kompom sengih sampai telinga dah tue.

Cam gampang!!!siyes aku hangin 1 badan!!!

Otw aku balik opis macam nak nanges jew rasa....

Bukan nak nanges sedey tapi geram punya pasal sebab aku xley buat pape!

Kalo aku ekot panas hati aku mau jew aku maki kat situ...tapi aku ingat lagi batas2 aku as pomp tambah2 bila kat public...xda la aku nak memalukan ko sampai cam tue....

Hadoi...manusia2....bertimbang rasa la sikit....

Aku rasa ko better gik seminar ke kursus kew cam mana nak jadi receptionist yang berjaya...taw3!!!

Sebabkan ko sorang habis satu department ko bau taik ayam tau tak.

Kesian2....udah lew tue.bio perangai cam manusia sket yer...

Kalau aku jumpa ko next time ko buat macam tue jugak..memang ku lancarkan keleseran mulutku yang lama dah ku simpan.hahahaha

Baru ko tau time tue opis ko tue tak tinggi sangat la kan!!!!




**Geram punya pasal balik opis bebal2...sib bek bos takder.boleh la aku melepak kejap tak wat kejew!hahaha



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!