Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 25, 2011

Sinarilah hari-hariku dengan kebahagiaan.

Pagi-pagi bila kat ofis neh kompom akanku layan lagu2 jiwang dulu...amik mood nak wat kerja sampai petang.hehehe macam tak logik jew bunyinya kan?tapi okay la...bersemangat sikit nak buat kerja.
Sesambil layan lagu2 neh best jugak...jum layan....hehehehe


.................MISSING...............

............................................................................................................

Aku Hanya Serangga


Mengapa aku tak dapat melupakanmu

Antara perjalanan
Suci menangkap waktu
Membuat aku rindu

Bukannya aku tewas dalam perjuangan
Membelai impian
Sebentar tadi aku
Lihat sinar matamu

Meronai garis-garis kesetiaan
Semakin kelam dan amat panjang
Bagaimana aku hendak melupakanmu
Dalam keheningan pagi sering bertemu
Untuk esok biarlah ia berlalu
Lantas membuang mata fikirku
Dalam kenangan begitu payah melupakanmu
Mungkin untuk selama-lamanya
Jadilah aku pengingat yang setia
Setelah aku tahu
Aku hanya serangga
Di taman belantara



...........................................................................................................

RINDU GILA KAT MISS SAKINAH....!!!!
............................................................................................................

Bukan Milikmu Lagi.

Takkan bisa diriku
Seperti yang kau mau
Karna diriku bukan milikmu lagi
Heyya.. hey.. yah..

Yang takkan pernah terhapus
Dan tak terlupakan
Dari dirimu
Lelaki yang pernah bersamaku
Dan mencintaiku sepenuh hatimu
Tapi ternyata kau pergi
Tinggalkan diriku
Cinta dan sluruh mimpiku


Kau takkan bisa jadikan diriku
Seperti yang kau mau
Karna ku bukan milikmu
Aku adalah wanita yang pernah
Kau sakiti, tapi kau tahu
Ku bukan milikmu lagi
(Ku bukan milikmu lagi)


Takkan bisa diriku
Seperti yang kau mau


Takkan pernah kusesali
Dan aku ragukan keputusan ini
Sebab hidup takkan berhenti sampai disini
Hanya karna dirimu


Tapi ternyata kau pergi
Tinggalkan diriku cintaku
Dan sluruh mimpiku


Artist: Agnes Monica


........................................................................................................


Tiba-tiba terlayan plak lagu  nie....heeee ^^,

Mungkihkah????



.........................................................................................................


Aku Bukan Untukmu

Artist: Rossa

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku
Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

.............................................................................................................


*Kebelakangan nie selalu saja ku merindu kawanku sorang neh yang jauh di perantauan....kamo sangat2 bermakna dalam hidup aku.Sangat2 bertuah ada kamo sebagai kawanku....*

**THANK YOU.**




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!