Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

Day 4.....1 Day to go.

30 jam 45 minit lagi tinggal...

Weeeee...sangat tak sabar okay.

Macam tunggu putera raja nak masuk meminang..kan?

Hahaha neh tunggu putera raja idaman hati balik Mesia jew.

Rindu kot kat putera raja sorang tue...buah hati buah pala suma ada.

Okay la tue...memang la bukan putera raja betol..tp putera raja di hati aku neh haa...hik3

Siap kira masa lagi taw...tinggal bape jam jew lagi...

Macam excited jew kan?? memang sangat excited and berkobar-kobar kot.

Nak jupa Putera idaman hati...sapa yang tak suka kan....??

Tipoo la kalo ada yang cakap tak suka.melainkan kalo time tue tengah gaduh kan...

Memang tak suka gilew la kan!hahahahaha

Dah la tue...semalam takleh pulak video kol dengan Ethan...

Sebab intenet kat sana terhad...untuk cust hotel tue dia bagi tempoh 48jam je.

Ethan duduk kat situe seminggu dah.Memang xle guna dah lew..

Pas tue dah lew xder free wifi...sume main cucuk kabel lagi.

Paling best..tiap2 bilik ada kabel sorang satu.hahaha gilew lah.

Ngatkan Mesia xbapa maju ghupenyer ada lagi yang xbapa maju.hahahaha

Hey!!!!bukan aku mereka cerita okay...

Ethan yang cakap.btol ke tak tanya dia sendiri la.hahahaha

Esok...kompom aku lagi excited...yela...flight Ethan sampai malam...

Dari pagi kompom aku terkinja-kinja kat opis neh.Tak sabar nak tunggu Ethan sampai.ehehhe

GEDIK SANGAT!!!!!

Memang pun...aku neh kadang2 agak gedik jugak la.hahahahah

Dah la..malas nak membebel banyak2...

Nak buzykan diri jap...sebab bos tetiba masuk pulak.hahaha

Kang kantoi pulak aku ngelat...hik3


Bubye!!!



...........MISS MA ETHAN..............







**Ethan beli apa la untuk aku yer??hehehehe BERHARAP.....




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!