Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 8, 2011

Day 3....2 days to go.

Hari ke-3 Ethan kat Thai...

Hari ke-3 jugak aku tak jupa dia.

Agak rindu laaa....hihihi

Tapi tetap contact cam besa.

Cuma tangan takleh mengetam anak orang jela.hahaha

Kalo tak..dia la tempat aku mengetam sana sini.hahaha

Best kalo cubit dia...isi banyak gila!hahaha

Dengan itu juga...

Dah 2 hari dah..laptop ku biar on sampai pagi...

Yela...video kol dgn Ethan sampai kol bape...

Pastue aku terus tetido...hehehe

Penat kot naek bus....mana tahan tido lewat2.

Slalu memang tido lewat tapi untuk 2,3 hari nie sangat tak daya.

Video kol dengan Ethan berejam...hehe

Sampai kau dah telelap2 la..tapi nak jugak aku bercakap lagi.

Macam2 citer kua..besa la..aku kan suka bercerita..

Dok jauh mane pun tetap nak bercerita jugak la.hahahaha


MISS MA ETHAN...!!!!


Hari2 aku kira date & time...bapa hari lg...bapa jam lagi.huahuahua

Dah la tue...pagi2 tadi dah nampak 1 kapel otw g keja..

Lalu sebelah aku punya bus...

Luckily aku dok tepi tingkap..and nampak adegan yang membuatkan aku rindu Ethan sgt2!!

Yes...aku nampak dowang buat apa yang aku buat masa otw nak g keja dengan Ethan.

Bukan buat apa pun...habiskan baca..jangan wat conclusion sendiri.taw3!heee





Yang si hubby dia focus driving..and wifey dia sebuk amek gambo sendiri kat sebelah.




HAHAHAHAHAHA




Hubby dia wat donno jew..lanyak ko la nak begambo ke apa kan.

Memang sebijik macam aku suka buat selalu.

Kalo Ethan pulak besa la...buat xtau jew.kepala dok pikir nak sampai awal kat opis.

Memang rindu gilew kat Ethan...makin2 RINDU!!hehehehe


Mesti ada orang cakap ka...



Eei gedik la pomp nie...

Tak habis2 nak cakap rindu...macam dia jew ada BF!



Engkau tak suka??Geli???

KO punya pasal...aku nak cakap gak aku rindu Ethan.!!hahahah

Bukan aku suruh ko kesah pun.hak3







**Ethan...cepat la balik...nanti boleh anta saya g keja...xmo nek bus!huhu xsuka......



@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!