Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

Ketiak berbau.

Penin...penin...penin...

Hadoi pening woo penangan bau ketiak dalam bas.

Ko tau nyah....eden balik koje kan naik bas...

Apa laaa lagi,....banyak gile perfume free dalam bus tue.

Kalo perfume kau tue mangi macam yuna punya perfume 'Follow Me' tue takpe jugak.

Ini tak...tah bau longkang mana tah dibawaknya!

Memasing nak mengepak jew menayang hutan belukar...geram betol aku...

Siap memasing boleh lipat tangan baju tue pulak...

Sudah la baju tangan pendek...komfom2 hutan tersembul...

Jahanam betol....elok sampai rumah pening aku di buatnya...

Eiii...terpaksa je naik taw..kalo tak....xder maknanya aku nak naik bus.

Lagi sanggup cium ketiak sendiri dari dok meghidu ketiak mamat2 bangla tue...

Yang paling aku hangin kan...boleh pulak dok menyandar kat aku punya seat.

Dah kompom2 la kepala aku terkena dia punya montot.

Kalo montot macam model xpela....hadoi!!!!

Aku siap bagi hint lagi kowt2 dia nak jauhkan sikit montot dia dari kepala aku.

Tapi takdernyer....buat muka tak besalah jew...haishhh!!

BAbun laaa.....heeeeeee geram eden!!!!ekot hati...nak aje aku siku kasi senak sikit.Huahuahua

Agaknya tulang patah kot..tue sume effect.

Tapi boleh tak gamaknya kau berdiri proper sikit.tengok la kiri kanan..jangan maen sandar jew.!!

Ini kepala mahal taw..suka suki jew menyandar tak inggat dunia!!!

Apa pun sabor jela....

Sementara Ethan nak balik terpaksa la tahan naek bas.huhuhu tahan jela...

Ini antara sebab2 yang aku tak suka naik public transport.hohohhoho 

Rela lagi aku redah jam drive sendiri kalo aku ada keta.huhu

Takpe la...S.A.B.A.R jela buat sementara waktu.







**Ethan....sepat la salik...saye sindu sama samo....!!!!hehehehe  ^______^




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!