Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 19, 2011

Happy Mother's and Father's Day.


Abah.....





aNd...........




Mak.......

 aNd....




Bagi saya...setiap hari adalah hari ibu n hari bapa...

Kerana mereka begitu berharga dalam hidup saya...

Tanpa mereka tiadalah saya di muka bumi Allah ini...

TQ mak n abah...

kerana besarkan saya...
Mendidik saya menjadi insan berguna..
Memberi saya pendidikan untuk maju dalam hidup...
kerana kamu saya telah menjadi siapa saya sekarang nie.

TQ sooo much...

Pengorbananmu sangat beharga....

Saya berbangga punya kamu berdua...

Sangat berbangga untuk menjadi anak kalian.

Kamulah contoh terbaik dalam hidup saya..

Miss ma mom n ma dad sooo much....

Saya akan pulang ke rumah nanti...


^_______^


Hanya hadiah itu yang saya mampu....

and saya akan cuba berikan yang lebih baik...

I'allah.....





**Same goes to ma future in law.... ^^, happy father's and mother's day.




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!