Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 19, 2011

Pattana Golf and Sport Resort

Mr. Ethan di sana...everytime dia ada keje luar komfom2 dk hotel neh...dengan bos mat saleh dia...hotel mmg best..makan mahal mampos.huahuahua nape aku pulak yang kisah??ntah...hahahaha sebab dok hotel nie dekat dengan site dia..tue yang asek dok hotel nie je..huhu macam2 tempat menarik ada tapi kesian tak berpeluang nak g tengok.hehehe



Paling tak tahan tengok swimming pool dia lah..wah2...chantek gila! kalo bawak aku sangup je aku tinggal kat hotel tue..bole belasah swimming sampai lebam..siap ada spa lagi okay!free for guest ok..jangan jeles.! tapi aku jeles sebab Mr. Ethan slalu je pegi sana.heh!jeles...jeles..jeles...sangat jeles!!!!




Sapa yang tak jeles...kalo nengok sebesar alam punya swimming poll! haishh...tak bole jadi neh...kena kawen cepat2... (mood gatal!) bole ekot kalo g outstation..hahahahhahaha shukew!!!!!

Tapi yang xbestnyer dia xder free wifi...xmacam hotel kat mesia..huhu so...xleh la nak skype ke ym ke apa ke...kol n sms jela....sib baik la Etahn bukan jenis yang kedekut..nak jugak dia kol aku 2,3 kali sehari..hehehehe

Jumaat t baru dia balik...hurmm lambat pulak rasa nak tunggu ma hero neh balik..hehehehe kalo dia balik senang hidupku...takyah drive sendiri gi keja..ada orang hantarkan..best nyer! ahahahha aku xsuka jem!!!mgu neh asek tension je kapla otak aku neh ngadap jem nak g keja..sakit kaki2! manual kan...kalo auto xder lew kisah sangat.hahahhahaha opssss!!!

Dah habis!


(Potensi untuk kena tinggal lagi besar..and untuk jeles juga lagi bertambah bila dia kan ke serata pelusuk dunia...paling jeles bila dia nak g new zealand...!huh sungguh tak aci.)


**Ethan...cepat pulang yer....xder awak...bosan je rasa..xda orang nak gaduh2..hehehe miss u!




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!