Tuesday, July 19, 2011

Sakit Gigi.

Fuhhh...sakit gila!!!

Sapa yang tak penah rasa sakit gigi..tipoooOO!!!

BAby jela...sebab xder gigi lagi.kan....




Macam nie jela gayanya..menonggeng xkena meniarap xkena suma xkena..

TAHAN jela penuh keSABARan..

Itu je mampu cakap...

Sabar jela kat opis kemarin...seharian takleh wat keje..

Rasa berdenyut2 jew...rasa cam nak cabut time2 tue jugak...

Besa la...bila sakit baru rasa nak cabut...time tak sakit wat tak peduli je pun..huhu

TAkpe lah...dugaan Allah bagi kan...sabar jela...lagi kena sebab sebab semalam puasa lak tue...aduyaii...tuhan jela tahu cam mana sakitnya...

BAlik keja drive keta gigil2 jew....mana tahan lapo lagi siap dengan tahan sakit gigi lagi...

Dugaan betol semalam...huhu

Tapi sakit2 gigi bole je lagi layan citer KOREA.hik3

Tau2 tetido dah..sedar2 dah pagi...heee

Alhamdulilah..hari nie dah bertambah baik...cuma ada rasa sengal2 je sikit lagi....

Esok baik terus la tue kan...hehehe





**Slalu MAcam tue...datang penyakit bila Mr. Ethan takda...jauh nun d perantauan..sabar...!itu je mampu..huhu cepat balik ye MA HERO. (dialah tempat aku bergantung bila jauh dari keluarga)




@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!