Tuesday, August 9, 2011

9 Ramadhan

Sekejap je masa berlalu..tau2 dah 9 hari dah puasa...

Alhamdulillah.... ^___^

Aku pun dah puasa 9 hari jugak la..hehehe

Takda skip lagi okay!hehehe

Bila dah makin banyak hari puasa...makin dekat nak raya..

Makin macam2 aku pikir..haish

Rini siap sakit kepala+pening gile...xtau la apa aku pikir..

Nak kata pikir nak wat kuih raya xda pulak..sebab komfom2 aku g tunjuk je kat kdai..hee

Sal baju raya pun sama..kmfm g pilih je nak yang mana...

haishh pening memikir masa depan gamaknya...huhuhu

harap2..ramadhan kali nie...makin murah rezeki aku..ameenn...

Murahkan rezeki semuanya....

^___^ Selamat berpuasa yer....





**Macam2 dirangcang tapi semua kuasa Allah jadi atau tidak..berdoa n redha jela... =)


@...Sha Awifa...@

No comments:

Thanks n lurve all!!!