Thursday, September 29, 2011

Ma Baby - (3 Months)

Sekejap je masa berlalu...ma baby dah umo 3 bulan dah...hehehe walaupun baru sebulan bersama dengan saya... Cepat-cepat membesar ye Kekat..membesar dengan sehat and aktif selalu taw!!

Kekat neh sangat aktif..bangun tido je dah macam2 aksi dia buat...sebelum tido komfom la ajak orang main2 dulu...agak aku neh dah separuh sedar baru dia nak tido..haishh la..siksa jiwa..dah penat2 baru dia nak tido...Kekat la hai Kekat...!Sib baik sayang...kalau tak campak jew tido kat lua..hik3!

Time neh..dia tengah tido atas kaki aku haa...saje je nak manja2...bukan nak tido tempat dia..nak jew dia menyedut haba dari aku neh...hehehe tapi xpe...i like it!!!rasa comey jew....suka manjakan dia...

Ma Baby neh kuat tido...siang malam pagi petang nak tido...lepas penat2 berlari sane sini pastue tido...bangun tido kang makan2 sampai muncit pastue berlari balik...pas tue bila dah penat sambung tido balik..macam tue la rutin harian dia.hehehe

Masa dia tido sempat lew aku snap beberapa keping gambo dia tido...sangat buas taw dia tido...tapi cute gile..macam2 cara tido ada...meh kite tengok antara yang ada..hehehe




Sedapnya dia tido....hehehe




Hah...hamek kau!penuh bergaya tido..nampak porut muncit die.hehehe




Tido beralas lengan!bantal xder.hahahah




Bebear aku dah jadi bebear die...haishhh




kalo boleh lentok lagi...mau dia letok 360' rasanya.huhu




Aku tengah tengok TV time neh..sempat aje di cari tempat landing.baik punya!hihi



Neh la antara aksi2 ganas ma baby..banyak lagi gambo die..nanti la update yer..ponet dah neh..hehehe




**Makanan dia aku bru tukar..dari whiskas kepada blackwood...hohoho boleh tahan la..ibu dia baru gaji...tue bagi makanan sedap tue.hehehehe


(Nama "Kekat" neh Ethan yang bagi...terus lekat "Kekat"..hehehe)



No comments:

Thanks n lurve all!!!