Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 22, 2011

Assignments


Ada 3 assignment aku nak kena siapkan dalam tempoh 2 minggu ini....sebab next month dah kena anta,..padan muka aku sebab susahkan diri lagi..hahahahaha hasilnya akukena siapkan 3 subject neh punya esement.....


1-  Human Resource Development

2-  Algebra and Function

3-  MicroEconomic


Untuk HRD aku baru start buat intro......ok la jugak tue kan dari takder langsung...heeee

Untuk Algebra pulak baru conteng2 kat kertas soklan....conteng apa?? kalo conteng jawapan bagus le jugak tapi neh main conteng2 orang lidi pegang bunga jew...haduyai!!!haishhh bila nak siap pun tak taw la...

Untuk MicroE plak baru siap cari bahan2 nak goreng..rencah2 dah siap...cuma ayat mula je tak sdtart2 lagi...hehehe teruk kan..kalo dah start buat kompom dah nak siap dah skang neh..tapi apa boleh buat... modd and idea tue takder plak.hahahha (Alasan jew neh)..... PEMALAS!!!! itu yangbetulnya...hahahha

Haaa...tau takpe..memang tak siap lah kan...kalo asek denganblog jew...pas tue kak FB...masalah betoi la...haishhh!!! dah2...cepat2 start buat..at least kena siap 1 malam nie..hehehe chaiyik...chaiyok...!!!


dengan muka malas terpaksa membuka lembaran yang paling bosan..iaitu  Assignment!!!!!huwarghhhhh

lagi geram bila KEKAT yang sibuk2 baca buku aku...grrrr.....kalo bole siapkan assignment aku neh bagus jugak... KEKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kalo Kekat macam nie kan bagus..ini takdenyer.....
bersepah buku and pen aku dibuat bola..haduyai!!!!




**Sib baik ade Kekat teman..takde la aku bosan sangat.hahahahha



No comments:

Thanks n lurve all!!!