Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

KAU Pencuri.


 PENCURI...................PENCURI..................PENCURI.

Kalau pencuri yang betol2 kompom2 aku dah lari lintang pukang...xdan nak menjerit rasanya..hahaha aku kan penakut....hilang suara nak menjerit...yang tau hanyalah nak selamatkan diri sendiri jew....hihi

Aku dah planning baik punya untuk sabtu esok nya.... bangun pagi buat breakfast tok adik aku yang tetiba balik dari hostel.....lepas tue nak kemas rumah....almaklum la rumah dah macam tongkang pecah dah gayanya sebab aku kemas rumah seminggu skali jew.hak3 pemalas sangat kan! Apa boleh buat takdak masa nak buat la...weekend ja yang free pun....ok la tue dari tak kemas langsung kan.heee ^^,

Lepas tue nak mandikan Ma Baby yang kakinya dah hitam legam sebab dah pandai bejalan kua rumah..penat wooo...pantang bukak pintu..terus berlari kelua...ada membe tunggu kat depan rumah lah katakan...hebat betul membe2 die...dari umah bawah sanggup panjat tangga nak jumpa Ma Baby..ngado2 betol!...penat aku mengepung dia tak nak bagi kelua rumah...

Lepas tue nak kemaskan kertas2 yang besepah penuh rumah sebab dikoyak oleh Ma Baby yang sangat nakal tue.....dia gigit2 sampai koyak pas tue sepahkan penuh rumah....haishhh sabar jela...apa bole buat..telah2 dia bodo..kalo dia cerdik kompom tak buat cam tue kan..aku redha jela...dah la bola besepah2 merata tempat...siap dalam bilik air pun dia boleh bantai main bola...hadoi!!!

Banyak kan kerja aku nak buat...mana dengan asement besepah rak siap lagi...sume kena submit hujung bulan nanti lak tue serentak.fuhhhh...sesak nafas sekejap....tub tab tub tab pulak dapat SMS esok ada kelas ganti  yang minggu lepas punya. Leceh betoi la...dah tercuri masa aku nak kemas umah suma.... memang betol2 pencuri la....rosak segala mak nenek planning aku..dengan kedai dobi yang dah bertimbun tak mendobi...ullalalalalala....penatnya rasa...macam nak tekeluar lidah rasa...hahahahaha

Takpelah...sebagai manusia....aku akan bertahan demi meneruskan langkah2 yang berguna dalam hidup ini...cheeewahhhh! poyos la pulak tiba2...heheheh apa boleh buat..redha jela nak tak nak kan....demi sebuah kejayaan....hihi chiow.!!! malas nak karang banyak2...sekadar nak meluahkan rasa jew..hihi tatatatat.




***Kelas tiap minggu pulak bulan October neh...hurmmmmmm


1 comment:

.. i Nurqa_Maria .. said...

sabar la kak yea . dapat2 si qifa curi mase akak lak . lagi letih . haha

Thanks n lurve all!!!