Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 6, 2011

Sibuknya DIA!

OCTOBER ========= PALING SIBUK!

Haishhh penat dah rasa sementara nak tunggu habis bulan october neh.

Mana dengan asementnya.....mane dengan weekend yg sentiasa penuh...

Sampaikan bilakah masa aku nak berehat senang lenang?huhu

Terus GHAIB waktu senang lenang dari jadual aku..fuhhhh

Dasyat betul bulan October neh...memang pack habis!

Komferm2 la yang free waktu malam lepas habis keje...

Itu pun kompom2 b4 kol 10 pm aku dah kena ada kat umah...

Bab jadual tido ku koi 11 pm..kalo lewat memang liat la nak bangun subuh nari.huhuh

Apa pun...Ya Allah...permudahkanlah segala urusan hambamu ini....amennnn....

Macam2 perlu aku lakukan untuk menempuh detik2 yang penuh bermakna ini... (^___^)




***Bila kah aku nak start buat preparation...December dah x lama lagi nak muncul... *_* penin2!


No comments:

Thanks n lurve all!!!