Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 27, 2011

Kebenaran atau Khayalan

Sumtime, rasa macam banyak benda yang  tak adil untuk aku dalam dunia nyata nie...
Mungkin sekadar perasaan......

Sumtime, rasa macam semua yang berlaku adalah untuk menduga aku sehebat mana....
Mungkin sekadar perasaan.....

Sumtime, rasa apa yang terjadi untuk aku masa kini...balasan dari kesilapan masa duluku...
Mungkin sekadar perasaan....

Sumtime, rasa tidak berpuas hati dengan apa yang ku miliki.....tapi lebih dari cukup sebenarnya...
Mungkin sekadar perasaan....


Hakikatnya....segala yang aku rasa...adalah lumrah perasaan seorang manusia yang banyak cacat celanya...tiada yang sempurna...


Namun mengapa perasaan in perlu wujud dalam diri aku sedangkan kehidupanku melimpah ruah dengan kasih sayang, kemewahan, kebahagian....why?


Mungkin....aku lalai untuk mengingatinya...
Mungkin....aku alpa dengan apa yang ada...
Mungkin....aku lupa mengucap syukur padanya....
Mungkin kerna itu aku sentiasa rasa kekurangan....







...sedarlah....






No comments:

Thanks n lurve all!!!