Tuesday, February 14, 2012

Arghhhhh.......marah ke stress?

huahuahua....macam nak jerit sekuat hati jew rasanya neh....

Ntah la..antara tension dan stress xtau la mana satu...

Siksa sungguh tunggu surat cinta neh....

Macam tunggu bulan jatuh je riba jew rasa....

Bole tak kalo dia bagitau awal2....supaya aku tak tertunggu2...

Kalau xsudi terima aku bagi jela tau kata tak sudi...

senang nak cari yang baru...hahahahaha

Takde la aku macam cacing kepanasan..menggedik jew menanti suratmu neh...

Sib baek hensam.....kalo tak takde la teruja sangat nak jgak2 kan.hahahaha


Haish...parah betul....!!!!!!nampak sangat tak ikhlas...hihihihi








**Macam nak gile rasa bila selang seminit cek email...penangan terlalu berharap hebat betul!hahahaha kalau tak dapat memang menonggeng habis lah citer dia.hahahahaha







No comments:

Thanks n lurve all!!!