Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

Mood:Gelisah


Hari neh dah khamis 16th Feb 2012....Tub tub kira pi balik ada lagi 106 days untuk majlis nanti...wah....lama lagi tue kan....hahahaha korang jew rasa macam lama...tapi aku dah tak senang duduk nehhh...siang malam pagi petang dok pikir sal majlis t.....hahahaha dasyat..dasyat...kan?


Memang banyak masa lagi...ku akuinya....orang lain bole kenapa aku tak boleh kan...hehehe saje jew suka buat gelabah kan....hehehehe. aku bukan apa...cuma risau jew...tue macam gelisah sikit...ibu kucing hilang anak pun tak segelisah aku der.....hahahaha memang tahap gaban punya gelisah neh....


Mau taknya...tiap-tiap hari aku cek aku punya ceklist barang-barang nak beli der....tapi satu haram tak gik beli lagi....hahahahaha macam sadis jew bunyi...sebab tak sempat n takde masa....hwaaaaaa......ghhhhh.... help2....macam2 nak gik beli neh.....


  • kain langsir mak aku nak pun aku tak gik beli lagi....hahaha padan mukaku...makku offer nak beli kt kampung tapi aku galak cakap takpe...orang beli kat sana...hahahah konon tak nak susahkan my mom la kan....hahahaha xpe..minggu neh jugak aku cari.hehehehe bulan depan bole hantaq balik dah...sebab my mom nak jahit sendiri...aku nak tempah dia xkasi..katanya takot dorang tak tau saiz tgkp n pntu umah aku..hahaha yela mak..ku turuti katamu....huhu

  • lagi sedey kan...kan...kan....baju untuk nikah pun tak gi tempah lagi....jgn kata gik tempah...kain dia pun tak gik beli lagi..hahahaha lagi teruk!!!membe opis ku neh nk kawen bln 8 t...tapi dh siap g tempah baju dah...huahuahua teruknya aku!huhuhu ntah tailor tue nak ke x jahit baju aku...huk2 harap2 dia nak la..bab design takde lew cam cikadak super duper design..simple jew....senang gilew la aku bole kata...hahahaha

  • dah la tue....barang-barang untuk hantaran pun tak beli lagi.....kalo barang dah tak beli kompom2 la barang tok hiasan pun aku belum beli...sebab hantaran Insya Allah...akan aku buat sendiri untuk dua2 blah...my future mom in law dah gtau awal2 dah....mintak aku buatkan skali....wpun tau yang bakal menantu die neh tak berseni lgsg tgn.hahahaha...xpela...akan aku usahan yang terbaik untuk majlisku...amenn...

  • bab doorgift plak...aku tak tau nak bagi ape der...masih memikir lagi...banyak yang bagi cadangan tapi cadangan memasing datin punya cadangan...kompom2 over budget aku.hahaha (aku kan kedekut..hihi) tapi xpela...aku akan cari yang dalam range budget aku jew nanti...ape barang nyer redha jela yeh...seikhlas hati nak bagi orang kan...kang beli mahal2 pas tue siang malam dok nyesal sebab beli xguna juga.hahaha biala yang puas di hati sanubari...senang keje..hehehe

  • hurmmm.....gooodieeeee bag nyer aku masih memikir nak isi apa dalamnyer...kmpm la letak doorgift n xkan tue je semata...mesti nak letak mender lain kan...hmmm pikir2kan wahai cik asiah....senang t nak g shopping...hmmmm (kena kol datin Esah tanya pendapat neh)...hehehehe sebab jemputan bapakku tak tau la bapa...kompo bukan 1000..masti lebih kalo bapakku punya kejew...

  • ada lagi untuk di tambah...goodieee bag tok mentara asing lew pulak...cadangnyer aku nak letak towel..ok x ea agak2...ok la tue kot...bapakunyer idea la tue..hehehe besa la...kenuri kampung..takde nak upah katering..sume masak sendiri...senang..rewang2 kan best sikit kan...hehehehe and aku beli untuk yang datang wat keja as hadiah la tue...penat lelah dorang..sapa yang tak wat keja tapi nak jangan terasa hati kalau aku tak bagi...hahahahha nasib la der...hehehehe


  • Tetiba baru aku ingat sesuatu!!!!kad jemputan belum tempah!!!haduyai...hahahhaha teruk der....sempat lagi neh kan...Insya Allah....minggu neh jugak aku gik tempah.hahahahah Mr.Q la neh...sapa suh taknak ajak aku gik tempah kad..kan aku dah lengah2 jew..heeee salahkan dia plak yer..sendiri yang buzy jew...hahaha wat cam mana...dua2 buzy...sama2 buzy..masa pun kurang....(tapi sempat je blk keja aku ber PS2 dulu b4 tido.hahaha) alasaan..........!!!!!

  • Haa...untuk yang aku dah buat satu jew.....dah masuk PK tempah yang batu 2,3 bijik...1st set dah amek mgu lepas..dh memang siap punya....yang lagi satu amek masa sebulan baru siap...hurmmm tak saba aku nak tengok hasilnya.huahuahua....tunggu jela....dah nak macam tue juga.huhuhu tue jew la satu2 nya benda aku dah buat...eh lupa...ada lagi beberapa..tapi di kampung la...antaranya baju tok kenuri di kampung aku dh booked...homestay pun dah...erm...okay la tue kan...hahahaha

dah la...malas nak membebel banyak2...lapo dah neh...tengah2 hari neh kalo tunggu kol 1 memang aku tension..lapa der...n perut pun asik buat hal jew 2,3 hari neh..fedup aku!hmmmm nanti la aku update cerita lain yang dah semakin nak menarik...kan....hahahaha skang stage tak menarik lagi.hehehehe dah la.bubye!



Chiowwwwwwwwwww...................tatatatatta










No comments:

Thanks n lurve all!!!