Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

Curi masa Mr.Q jumpa Mr.D




Ermmm....sebabkan lama tak jumpa Mr.D...aku pun dah mula rasa tak menentu...macam-macam perasaan ada....lemah jew badan....malas nak bergerak ke sana ke sini.....pemikiran pun makin berpusing-pusing jew tiap hari....tido tak lena...makan tak selera....nasib baik mandi basah lagi...hahahahaha


Last 2 week, last appointment dengan Mr.D....Surat yang dia bagi pun aku simpan jew buat pekasam....hahaha kot-kot la untung nasib jadik pekasam betol kan..komfom sedap di goreng...favret kot pekasam...hahahaha. Neh tengah memikir jew..bila pulak la bole curi masa Mr.Q sikit nsk g jumpa Mr.D...tak yah lama...1 jam pun dah cukup...dengar dia membebel sekejap kan...pas tue balik aku boleh lalok 2,3 hari...baru dengar dia membebel....kalo dia bagi nasihat mau tak tido malam aku....hihihi melampau gilew!


Memang nak gik la jumpa Mr.D. susah hati jew aku tiap hari selagi segalanya belum jelas nyata tentang apa yang cuba dia sampaikan....sentiasa aku mencari jawapan kepada persoalan yang dia lontarkan kepada aku. Yang pasti hanya Mr.D yang ada jawapannya....takutnya aku...apakah jawapan yang bakal aku terima.....semestinya mahu dengar yang baik2 sahaja kan..sapa mahu yang tidak baik....harapan agar Mr.D neh baik hati dengan memberikan aku jawapan yang aku harapkan....Insyaallah......


Segala macam rasa ada bila planning nak jumpa Mr.D...berdebar-debar jew hati....selalu jew ada butterfly dalam perut...nerves tuh!hahahahah macam nak jumpa putera kayangan...hehehe gelabah betol.kelakar jew....


Tapi yang pasti...akan aku dapatkan jawapan yang pasti dari Mr.D supaya aku tak tertanya sendiri.....supaya aku boleh hidup dengan tenang...tanpa risau akan apa yang bakal terjadi kelak.biar apa pun, aku sedah belajar redha dan menerima keadaan apa sekali pun.....jika itu yang terbaik untukku...aku redha...mungkin ini ujian allah untukku....tapi..harapanagar segalanya adalah yang apa aku harapkan...amennn semoga Mr.D tidak menghampakan aku...mudah-mudahan......



Dalam minggu neh kepala otak semua serabut..kesihatan terjejas.....aku rasa berat badan aku pun dah mula turn balik..baru jew aku merasai nak gemuk..hahahaha takpelah....nanti-nanti gomok la tue kan.....



Malas nak melalut banyak2 sebab time neh kat opis and aku tengah panas hati jew pagi2 neh...sebab wujud manusia yang tak profesional dalam kerja....personal boleh di mixkan dalam urusan kerja seharian....aku nak puji la...bagus la macam tue....teruskan usaha tak profesional macam tue...kang cakap kolot marah plak kan...tapi itulah hakikat sesetengah manusia sekarang......kerja is kerja..personal is personal...time kerja tolak tepi la menda alah macam tue...boleh kan....kalau yer pun benci tengok muka aku..at least bab kerja jangan la di babitkan....bukan kau sorang jew ada masalah peribadi...orang lain pun ada...banyak jenis aku jumpa dah...tapi boleh jew dorang bezakan antata personal and kerja...tolong la wahai manusia itu...jangan jadik macam budak2 yer.....


Ragam manusia neh kadang-kadang buat hati aku bengkek jew.....tapi apa boleh buat..pemikiran lain2 kan...haishhhh susah betol kerja dengan orang macam neh...nasib la aku dah tak lama kat sini....takda la aku susah n pening pikir hal macam neh....doakan aku cepat2 dapat kerja baru....hehehe tapi aku belum start apply kat mana2 lagi...pernah terlintas nak stay dulu smpai hujung tahun tapi kalo cam gini punya situation memang xlama la aku kat opis neh.................hahahahaha bagus..mulai hari neh aku akan apply kerja baru..sebelum neh aku tebgok2 jew...dah xbole tahan dah....doakan yer semua....ameennnn....


Mudah-mudahan cepat2 la aku dapat opis baru....kerja yang lenih menarik and bagus untuk aku develop some skills.....kt opis neh aku develop nothing...bosan jew!hahahaha


Dah jauh melalut...nak chiow dulu...kena buat kerja orang yang xnak cakap dengan aku pulak...macam nak campak jew..tapi sib baik aku neh kategori profesional...hahaha kalo pemikiran aku macam kanak-kanak kompom dah aku campak kat muka dia.hahahahahahah saje je...xbaut pun!hahahahah aku masih baik hati lagi.....




Chiowwwwwwwwwww..........







**Dengan kepala yang sakit...hidung yang xbapa okay...tambah hati n perasaan yang sakit...macam nak resign 24 hours jew...hmmmmmm







No comments:

Thanks n lurve all!!!