Daisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 28, 2012

Kepercayaan bukan 100 peratus

---------------------------------------------------------------------------------------


PERCAYA.....

Soklan aku.....

Berape % kepercayaan kau pada pasangan kau???

Ce kira berapa.......

100%??
50%??
40%??

BERAPA???


Maybe ada yang cakap...."aku percaya dia 120%."

Aku akan cakap kau tipooooooo!!!


KENAPA??

Sebab...kau akan rasa curiga dan tertanya2 apa dia buat bila jauh dari kau kan..betol x?hehehe


Kan..kan..kan....

Jadi jangan cakap la kau percaya 120% ke 150% ke kan...semua tue ayat jew...yang pastinya...setiap antara kita pasti takkan boleh percaya pasangan kita 100%....sebab nya....pasti akan ada rasa pelik2 bila berjauhan kan....mesti selalu terpikir.."buat ape la si DIA neh time neh"."betol ke apa SI DIA gtau neh"...sebab bila jauh kau tak nampak ape pasangan korang buat....pastinya akan timbul macam2 prasangka dalam hati kau kan....itulah...lumrahnya hati.....mulut jew boley cakap...

"xpe...aku percaya SI DIA tue...aku dah kenal dia cam mna perangainya".....

NO!! dont say dat...because tue semua kata2 menyedapkan hati sendiri jew...bukan yang sebenar terbuku di hati..kan....hahahahah


Aku bukan nak suruh kau tak percayakan pasangan kau...tapi dont put 100% ur trust pada SI DIA...at least kau kena simpan jugak sikit untuk urself....sebab nanti bila jadi apa2 kan takdela kau akan cakap cam nie

"sia-sia jew aku percayakan kau sepenuh hati...ini yang kau balas..sampai hati.."

Syahdunya....padan la muka..kan aku dah cakap...jangan percaya banyak sangat..kalau kau simpan sikit untuk diri kau sendiri pasti kau bole senang hati bila jadi sesuatu kan....kau boleh cakap....

"aku dah agak dah memang akan jadi cam neh..."


At least kau dah bole senang hati bila jadi sesuatu sebab kau dah agak benda cam nie akan berlaku...and lagi menarik bila kau dah prepare hati kau untuk belajar menerima kenyataan...hahahahha takda la nanti sampai satu tahap kau akan frust menonggeng..kan!




--------------------------------------------------------------------------------------




Hahahhahaha habis cerita mengarut aku...dah..kau jangan nak hentam aku pulak bila baca kan.....cerita tue rekaan semata2...tiada kena mengena dengan yang hidup atau pun yang dah tiada......


Act,aku tengah serabut jiwa raga neh...hahahahaha masih dalam tahap memikirkan mahu meninggalkan bosku neh and cari yang baru atau pun terus kekal setia bersamanya...haduyai......huhuhuhu




**Saat2 genting nak buat keputusan banyak pulak anasir2 luar yang mengganggu...haishhhh




No comments:

Thanks n lurve all!!!