Monday, February 27, 2012

Odey sesema lagi.

BUDAK DEMAM.





Neh la Si Odey ku yang demam siap sesema agi...demam dah takde...tinggal sesema jew lagi...hehehe Doc kata dalam seminggu jugak baru boleh baik....siap bagi ubat lagi....2 kali sehari.hihihihi bijok2...n Odey neh sangat pandai makan ubat...suap dia suka jew dia makan...Doc siap puji lagi...baek Odey neh...kalo kucing laen dah lari dah...xsuka makan ubat walaupu perisa vanilla....aku bau pun macam sedap jew..hahahaha


Sian mudak tecik neh...dah kat seminggu dah sesema dia...rini dah macam kurang sikit...cuma tinggal bersin jew sikit2 lagi...hehehe sin sangat tengok bersin siapkua hingus hijou lagi taw....ingatkan org jew beringus..menatang pun sama juga.....bawak gi Doc cek and amek ubat rega lebih kurang macam ubat kita juga.hehehe tapi bahaya la dia punya demam and sesema Doc cakap....boleh bawa maut..hehehehe macam takot jew bunyi...nasib baek bawa Odey g cek cepat..hehehehe lagi satu takut gak berjangkit dengan Kekat.tue yang bawak Odey g Kinik tue..nasib Kekat antibody kuat...tak sempat nak berjangkit.....huhu



Cepat2 baek yer Odey.......sayang Odey..... ^__^





No comments:

Thanks n lurve all!!!